ترنّم جانترنّم جان، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره

ترنّم نامه

فدای این مدل خوابیدنت

1393/11/1 9:31
نویسنده : باباي ترنّم
842 بازدید
اشتراک گذاری

سلام  ناز نازی دختر

دیروز ظهر از مهد که اومدیم خونه ، اصلاً حال و هوای خواب تو وجودت نبود. من هم دیدم خوابت نمیاد علی رغم خستگی زیاد مشغول کارهام شدم و تو هم سرگرم بازی با ماشینت و پازل هات. هر از چند گاهی هم می اومدی پیشم و ابراز محبتی به هم می کردیم. بعد هم که کارهام تموم شد با هم بازی کردیم . ساعت 5 من مشغول تماشای تلویزیون شدم و تو هم طبق معمول هر روز که سری به پستونک های کودکیت می زنی ، باز هم جعبه اونها رو آوردی و پرسیدی " مامان نی نی بودم می خوردم ؟ " و چند بار تکرار کردی و من هم تاکید می کردم که آره و هر از چند گاهی هم می بردیش طرف دهنت و می خندیدی. بعد جعبه پستونکهات رو برداشتی و رفتی نشستی توی ماشینت و مشغول بازی با خودت بودی که احساس کردم خیلی ساکتی . وقتی برگشتم و نگاهت کردم ، دیدم خیلی ناز و شیرین و بی سرو صدا خواب رفتی عشق کوچولوی مامان. الهی که قربان این خوابیدنت بشم من کوچولوی دوست داشتنی.

 

1

 

2

 

3

 

اون خطهای قهوه ای روی پیشونیت هم مداد ابروست که خودت وقتی مشغول بازی با وسایل آرایش من بودی واسه خودت کشیدی. دوست دارم عزیزک نازدونه ام.

 

پسندها (2)

نظرات (2)

مامان فرزانه
1 بهمن 93 9:52
سلا م مامان ترنم برای جشناتون تم طراحی میکنم یک پکیج کامل باهزینه20هزار تومن عکس کوچولوت رو هم میتونم تبدیل به عکس آتلیه ای کنم هر عکس 5 هزار تومن برای دیدن نمونه کار بهم سر بزن
مامان نوشين و بابا علي
1 بهمن 93 11:05
سلام دوست خوبم . سایت زیبا و خاطرات قشنگتو خوندم و لذت بردم . امیذوارم شما هم به سایت ما سر بزنید و اگر ذوست داشتی ما رو تو سایتت لینک کن. خدا نی نی تو برات حفظ کنه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ترنّم نامه می باشد