ترنّم جانترنّم جان، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره

ترنّم نامه

استفاده بهینه از هوای خوب

1393/12/13 12:34
نویسنده : باباي ترنّم
819 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شیرینکم ، قند عسلم

دختر نازم ، بعد از دو روز هوای طوفانی بندر وقتی دیدی که هوا حسابی خوبه از مامان خواستی که بیرون بازری کنی. من هم واست فرش گذاشتم ولی انگار به نظرت خوردن توی این هوا بیشتر از بازی می چسبید. آخه اولش بالشت و شیرت رو خواستی و بعدش هم که چشمت به قاشقهای رنگی افتاد ، ( این یعنی اینکه من مشغول خانه تکانی هستم!!!!)  ماست خواستی با همه قاشق ها  و مشغول ماست خوردن شدی . 

البته که این هوا تا پایان همین ماه با ما سر سازگاری دارد . بعد از عید که دیگه  قطعاً خرما پزونی خواهیم داشت. اون هم با این سالی که بندر هیچ بارندگی نداشت. پس مامان جونم لذت ببر از این هوا.

 

ترنم11

 

ترنم22

 

ترنم33

 

ترنم44

 

الهی من فدات شم عشق کوچولوی من.

پسندها (1)

نظرات (1)

خاله منصوره
13 اسفند 93 21:30
جگر خاله این دختر دردری...
باباي ترنّم
پاسخ
بله دیگه دردریه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ترنّم نامه می باشد