ترنّم جانترنّم جان، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره

ترنّم نامه

بهار دلنشین آمد (سال 94)

1394/1/15 13:32
نویسنده : باباي ترنّم
757 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ناز دانه مامان

امسال هم خدا را شکر به خوبی شروع شد و الحمدلله که کنار خانواده بودیم. تعطیلات هم تمام شد و دیروز برگشتیم بندر. و البته که هوا گرم و شرجیه....

سال تحویل خونه مامان جون اینها بودیم و شما هم تا 5 دقیقه مونده به لحظه تحویل بیدار بودی و بعدش خواب رفتی.

13 امسال هم کرمان خونه خاله ها بودیم.

الهی که سالی سرشار از سلامتی واسه همه باشه.

این هم عکسهای ناز دخترم

 

ترنم 94  1

 

ترنم94  2

 

ترنم 94  3

 

ترنم 94  4

 

ترنم و متین  روی سیب هفت سین بزرگ گنبد جبلیه کرمان

ترنم 94  6

 

روز 13 ام که اول صبح باران بود اما ساعت 10 که هوا خوب شد رفتیم بیرون و البته که حسابی خوش گذشت.

 

پسندها (3)

نظرات (5)

مامان بابایی پارسا
26 فروردین 94 20:05
سال نو مبارک ان شالله ترنم همیشه سالم وتندرست زیر سایه مامان وبابای مهربونش باشه.
باباي ترنّم
پاسخ
ممنون عزیزم. لطف دارید
مامان
2 اردیبهشت 94 14:29
سلام خانوم. ماشالله به اين دختر نااااااز. راست ميگى خيلى وقته نيومدم سر بزنم بهتون. شرمنده… بعد از سالها بچه دارى،تازه شروع كردم به درس خوندن. حسابى گرفتار كردم خودم رو ماشالله به ترنم جان. خانوم شده. خدا حفظش كنه.
باباي ترنّم
پاسخ
فدات بشم عزیزم.ان شاالله که موفق باشید
ملودياي مامان وبابا
5 اردیبهشت 94 13:00
سلام عزيزم ، الهي فداي ترنم گلم بشم هزار ماشاالله مثل ماه ميمونه ، كرمان بودين و ما نتونستيم زيارتتون كنيم مهربان بانو .سالي خوب براتون ارزو دارم و انشاالله هميشه سالم و سلامت باشين عزيزان من .
باباي ترنّم
پاسخ
سلام نسیم عزیزم.سعادت نداشتم که زیارتتون کنم. ان شاالله دفعه بعد که اومدیم حتما میایم به ذیدنتون. روی ماهتون رو می بوسم از دور.
مامان بابایی پارسا
25 اردیبهشت 94 15:55
سلام شما دخترگلت زیر نظر کدوم دکتره؟
باباي ترنّم
پاسخ
سلام . دکتر رحمتی
مامان بابایی پارسا
5 خرداد 94 17:19
منم دکتر رحمتی اما میخوام عوض کنم دکتر ناظمی ببرم چون رحمتی وقتی پارسا مریض میشه اصلا دارو نمیده تا مریضیش اوت کنه بعد مجبور میشم ببرم عمومی دارو میده خوب میشه.نمیدونم چیکارکنم دکترشو عوض کنم؟؟؟؟؟؟؟
باباي ترنّم
پاسخ
سلام. اتفاقا این بهتره که دارو نده.بعضی از بیماریها درمانش طی شدن دورشه. بهتره دوره اش طی بشه تا اینکه توی بدن مخفیش کنیم با دارو. راستش من تا حالا بابت هر موضوعی ترنم رو بردم پیشش خیلی راضی بودم. تشخیصش حرف نداره. هر جا هم لازم بوده دارو داده. باز هم هر جور صلاح می دونید. شنیدم دکتر شاهرخ رجایی هم دکتر خوبیه. ان شاالله که پارسا جون همیشه سالم باشه.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ترنّم نامه می باشد