ترنّم جانترنّم جان، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره

ترنّم نامه

دخترک مصلحتی تنبل می شود.....

1394/2/29 11:48
نویسنده : باباي ترنّم
663 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ناز بانوی عزیزم

ترنم جونم ، عزیز دلکم ، روزها چه زود می گذرد و من در گذر این روزها مهر و محبت و عشق را با تو مزه مزه که نه قورت می دهم.

دختر گلم خیلی دلبری می کنی این روزها از من و بابایی و ما حسابی غرق لذت می شیم از کارهات .

گاهی توی کارهای خونه به من کمک می کنی و گاهی خیلی تنبل بازی در میاری.

یک مورد از تنبل کاریهات هم این بود که چند روز پیش بهت گفتم : " ترنم ، اسباب بازیهات رو که ریختی توی هال برو جمع کن تا خونه مون مرتب بشه."

شما هم سریع رفتی توی اتاق و اولین چیزی که دستت رسید که البته شلوار مامان بود رو برداشتی و سریع اومدی توی هال و گفتی : " من خوابم میاد. من خوابیدم. این هم پتومه."

و من اون لحظه گیج شده بودم که الان باید بخندم یا ببوسمت یا بخورمت یا بچلونمت...... 

 

1

 

2

3

 

پسندها (1)

نظرات (2)

خاله منصوره
30 اردیبهشت 94 20:41
رگ شیرازیتو قربون خاله
باباي ترنّم
پاسخ
این که خوبه. از این چشمه ها زیاد می بینم
مامان مبینا
31 خرداد 94 12:29
ماشالله خیلی با نمکی ترنم جووووووووووووووووونم
باباي ترنّم
پاسخ
مرسی عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ترنّم نامه می باشد