ترنّم جانترنّم جان، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره

ترنّم نامه

دخترکم عروس می شود....(الهی آمین)

1394/2/29 11:57
نویسنده : باباي ترنّم
1,586 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شیرین زبون

یک روز از توی کمد بابا یک تیشرت سفید برداشتی و پوشیدی. بعد اومدی پیش ما و گفتی : " عروس شدم مامانی ، ماشاالله شدم مامانی ، خوشکل شدم مامانی "

الهی قربونت برم من که فقط نمی دونم عروس شدن رو از کجا یاد گرفتی. آخه بعد از تولد تو تا حالا ما هنوز هیچ عروسی نرفتیم.

الهی که عروسیت رو ببینم دختر گلم.

بعد هم گفتی: " مامان از عروس خانم یک عکس بگیر..........."

این هم عکسهای عروس قشنگم

 

2

 

3

 

4

پسندها (1)

نظرات (3)

مامان آسیه
29 اردیبهشت 94 12:06
سلام مامان ترنم خسته نباشید وبلاگتون عالیه بهم سر بزنین
باباي ترنّم
پاسخ
سلام. ممنون عزیزم. حتما
بهار مامان ائلمان
30 اردیبهشت 94 11:25
خوب خواهر حد اقل فیلم عروسی خودتون رو نشون بچه بده حد اقل ببینه عروس چی هست ؟ راستی اگه بخواد دوماد رو نشون بده دقیقا چیکار میکنه ؟ طبق معمول از طرف من بچلونش !
باباي ترنّم
پاسخ
چرا باید داماد رو نشون بده؟؟؟؟؟ والله می ترسم نشون بدم طلبکار بشه که بابا پس ترنم کو؟؟؟؟
خاله منصوره
30 اردیبهشت 94 20:39
خاله قربونت بره عروس کوچولو
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ترنّم نامه می باشد