ترنّم جانترنّم جان، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره

ترنّم نامه

امان از این تکنولوژی....

1394/4/15 13:48
نویسنده : باباي ترنّم
812 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ترنم طلای مامان

این روزها من و تکنولوژی خیلی با هم  درگیریم.

سنت اونقدری نیست که با توضیحات من قانع بشی و دائماً می خواهی سی دی ببینی یا با گوشی بازی کنی.

در مورد سی دی دیدنت که دیگه شورش رو در آورده بودی و دائماً توی اتاق بودی و برق رو خاموش می کردی و با صدای بلند کارتون می دیدی و از همه بدتر که من رو هم از اتاق بیرون می کردی و می گفتی : می خواهم راحت باشم.

اصلاً در طول ساعتهایی که خونه بودیم من نمی دیدمت و خیلی بابت این قضیه ناراحت بودم.

من هم در یک اقدام شیطانی یک روز که خواب بودی تلویزیون اتاقت رو با دستگاه جمع کردم  و گفتم : خراب شده و بردیم درستش کنند.تا حداقل در طول روز ببینمت و کمتر سرت توی کارتون های تکراری باشه که هر کدوم رو می خواستی بیست بار ببینی.

تا چند روزی هم خیلی واسه بابا زبون ریختی  اما از اونجایی که من به بابا اولتیماتوم داده بودم که این بار حق نداری اسیر زبون بازیهاش بشی ، بابا دیگه وسایل رو بهت نداد و حالا دیگه قانع شدی که نیست.

اما حالا دیگه در گیر گوشی هستم. فکر کنم باید من و بابا باید برگردیم به عهد تیر کمون سنگی و اصلاً گوشی نداشته باشیم تا شما ترک بازی کنی........

این هم یک روز از همه روزهات...

خوب واسه خودت جای راحت هم آماده می کنی....

 

1

 

2

 

3

 

اگر خدا بخواهد و سر از توی گوشی در بیاری  و بری سراغ اسباب بازیهات من کلی خوشحال میشم. هر چند به هم ریختگیهات خیلی زیاده.

 

4

 

5

 

 

6

 

و در آخر الهی قربون این مدل خوابیدنت مامان جان.

 

7

 

دوستت دارم عزیزم ولی به خاطر سلامتی چشمهات و اینکه دوست دارم جنب و جوش داشته باشی مجبورم بعضی تصمیم ها رو بگیرم.

 

 

پسندها (4)

نظرات (5)

الهام
15 تیر 94 15:11
سلام محبوبه جون تصمیم بسیار خوبی گرفته ای و درسته منم موفق شده ام کارتون دیدن علیرضا رو مدیریت کنم ولی افسوس می خورم که ما فقط یه دونه تلویزیون داریم و اونم نمی تونیم جمع کنیم تازه اگه جمعش کنیم جایی نداریم که بذاریمش قربون اون ژست بازی کردنش ، درست مثل علیرضا پاهاش رو هم انداخته روی هم و خدا روشکر بازی با گوشی برای علیرضا تعریف نشده است و ما فعلا راحتیم ولی می دونم فقط اگه یه بار بهش بدم به شرش می مونم ترنم جون و می بوسم
باباي ترنّم
پاسخ
سلام الهام جون. فدات بشم که دفاع کردی. بازی با گوشی هم که کلافه ام کرده. ساعت 5 صبح بیدار میشه و گریه می کنه که گوشی می خواهم. کم کم باید واسه این هم فکری کنم. شما هم علیرضا جونم رو ببوس
الهام
28 تیر 94 23:45
خصوصی
zahra
29 تیر 94 11:04
سلام خانم گل خدا کوچولوتو برات حفظ کنه ای کاش بازم کیف چرم اموزش میدادی اموزشت خیلی عالی بود فدات
باباي ترنّم
پاسخ
سلام عزیزم. ممنون از لطفتون. باور کنید با وجود ترنم و کار اداره اصلا وقت برام نمی مونه. اگر بتونم چشم حتما این کار رو می کنم.
همراه رایانه
8 شهریور 94 11:07
همراه رایانه همراه رایانه مرکز پاسخگویی شبانه روزی به سوالات رایانه تماس از طریق تلفن ثابت از سراسر کشور : 9099070345 آدرس سایت: http://www.poshtyban.ir
مامان نفیسه
11 آبان 94 8:44
وای دخمل من 14 ماهشه و گوشیمو همش ازم میگیره! تو فکرم منم از حالا یه اقدام جدی کنم!!!
باباي ترنّم
پاسخ
سلام نفیسه جان. آره حتما این کار رو انجام بده. اصلا خوب نیست عادت کنن بچه ها.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ترنّم نامه می باشد