ترنّم جانترنّم جان، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره

ترنّم نامه

یک روز خوب بهاری و یک تفریح مادر و دختری

1395/1/30 7:40
نویسنده : باباي ترنّم
818 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دردانه نازم

روز جمعه که بابا مشغول تماشای دربی بود ما دوتا و دوست مامان رفتیم کنار دریا .

از اونجایی که این روزها هر جا چیز جالبی می بینی می گی : "بابا من رو ببر اینجا تا عکس بگیرم."

و این قورباغه های بامزه هم از همون دیدنیهای مورد علاقه ات بود.

بعد از عکاسی با قورباغه ها هم رفتیم قایق سواری که حسابی بهت خوش گذشت.البته بعد از پیاده شدن از قایق گفتی :  "مامان مرسی خیلی خوش گذشت .یک کم ترس داشت ولی حال داد."

و بعد هم رفتیم امیر شکلات بستنی خوردی که شما اصرار داشتی که من سبز بن تن می خواهم که بستنی سبز نداشت. دیگه به آبی و صورتی رضایت دادی.

مرسی دخترم که هستی. روز خوبی بود. با تو خیلی خوش گذشت.

 

1

 

2

3

4

 

6

 

7

 

8

 

و این عکس هم بعد از اینکه سرت شکست .........

داشتی توی خونه بازی می کردی که خوردی زمین و سرت خورد به کنده زیر گلدون. البته دیروز گفتی می خواستم از روی مبل بپرم که سرم خورد. چون من توی آشپزخونه بودم و لحظه خوردنت به کنده رو ندیدم.

الهی درد و بلا ازت دور باشه قلب من.

 

9

پسندها (3)

نظرات (3)

بابا حمید
30 فروردین 95 8:21
سلام آبجی گل و مهربونم صبح شما بخیر آبجی گلم ماشالله ترنم جووون خیلی ناز و خوشکله خدا برای شما و بابای گلش این غنچه زیبا و قشنگ را حفظ کنه خوشحال میشم به ماهم سر بزنید منتظر حضور سبز شما هستم آبجی گلم از طرفم ترنم جووووون را ببوسید هفته خوبی برای شما و خانواده گلتون آرزومندم آرزوی سلامتی و سعادت برای شما و خانواده محترم دارم ایام به کام ....................................... چـهار واژه بسیار مهم در زندگی! وجود دارد که بدون آنها هیچ ندارید عشق ، صداقت ، حقیقت و احترام.! زندگیتان پر از همین چهار واژه ................................. اون لبخندی که برای پنهان کردن دردت میزنی! لبخند خداست به بنده اش اون لبخندی هم که پشتش خدا باشه! تمام مشکلاتو حل میکنه. زندگیتون پر از لبخند خدا .................................. خدایا...!! اگر به ياد بياورم كه در گذشته چگونه از من مراقبت كرده اى .... توكل كــردن به تو در زمان حــــال و سپردن آينده به دستان تواناى تو براى من بســــيار آسان مى شود .... خـــدايـــا ......!! به من بياموز به تو تكيه كنم نه دنيا
خاله منصوره
30 فروردین 95 21:00
الهی دورت بگردم خاله
مامان رویا
18 اردیبهشت 95 9:58
سلام دوست من ..امیدوارم سالی پر از شادی و سلامتی را پیش رو داشته باشید ...چه جالب کیاراد من هم با این قورباغه ها و هفت کوتوله عکس داره که به زودی ما هم عکسهامون را میگذاریم ...ممنون که به فکر ما هستید و به ما سر میزنید...
باباي ترنّم
پاسخ
الهی هر جا هستید دلتون شاد باشه. مثل اینکه همه بچه ها عاشق این المانها هستن.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ترنّم نامه می باشد