ترنّم جانترنّم جان، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره

ترنّم نامه

دلم واستون تنگه ....

1395/5/6 11:35
نویسنده : باباي ترنّم
629 بازدید
اشتراک گذاری

ترنّم جان ، دخترم سلام

الهی که بابا قربونت بره دختر گلم ، امروز پنج روز که تو و مامانی پیش من نیستید و من از دلتنگی دوری شما گفتم بعد از مدتها یه چند خطی واست بنویسم... " البته بابت این چند وقتی که نتونستم به وبلاگت سر بزنم و واست مطلب بزارم خیلی خیلی متأسفم عشقم ، بزار پای مشغله کاری و البته کمی هم تنبلی چشمک "

گل بابا ، الان نزدیک 4 ماهی میشه که فهمیدیم تو داری میشی "آبجی" و مامان هم تفلکی خیلی توی این چهار ماه اذیت شده بخاطر ویار دوران بارداری و دیدم هوای بندر خیلی داره اذیتش میکنه ف دو هفته مرخصی گرفت و تو و مامانی رو بردم بافت خونه مادر جون پروین تا یه آب و هوایی عوض کنید و از این گرمای چله تابستون بندر یه چند روزی خلاص بشید و هوای خنک و مطبوع بافت رو استشمام کنید ، و این شد که الان من پنج روزه که روی ماهت رو نبوسیدم و دلم دیگه طاقت دوریت رو نداره... گریهگریهگریه

عشق بابا ، نمیدونم الان چه احساسی داری نسبت به نی نی کوچولوی تو راهی مون ، ولی در ظاهر که حداقل داری ابراز علاقه و محبت نسبت به آبجی یا داداش کوچولوت میکنی ( البته امیدوارم آبجی کوچولوت باشه ) ولی نسبت به ابراز علاقه من به نی نی بدجوری جبهه میگیری و سریع خودت رو توی بغلم جا میکنی تا نکنه یه وقت به اون محبتی کنم البته از راه دور...

خدایا شکرت بخاطر فرشته کوچولویی که به زندگی ما هدیه کردی و بخاطر فرشته ای که در آینده بهمون هدیه میدی...

خدایا شکر...

خدایا شکر...

خدایا شکر...

دوست داریم (M&Y)

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

الهام
7 مرداد 95 11:36
سلام محبوبه جان خیلی از شنیدن خبر خوب دوباره مادر شدنت شاد شدم ایشالا به خوبی و خوشی زایمان کنی عزیزم ایشالا قدم نی نی جدید براتون پر خیر و برکت باشه
باباي ترنّم
پاسخ
سلام الهام جان. مرسی از لطفتتون. روی ماهتون رو می بوسم.
مامان گلدخترا
23 مرداد 95 22:48
ای جانم... مبارک باشه... چقدره اینجا سر نزدم! چه خبرای خوبی! ترنم جان چه خانم شده... ببوسید روی ماهش رو
باباي ترنّم
پاسخ
ممنون عزیز دلم. لطف دارید. شما هم روی ماه دخترها رو ببوسید.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ترنّم نامه می باشد