ترنّم جانترنّم جان، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره

ترنّم نامه

اولین لباس فرم مهد کودک

1395/7/4 12:38
نویسنده : باباي ترنّم
545 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ترنم شیرین زبانم

با شروع سال تحصیلی جدید و یک مهر ماه حسابی گرم ، مهد کودک اعلام فرمودن که باید لباس فرم بپوشید و شما برای اولین بار در سن سه سال و نه ماهگی اولین لباس فرمت رو تن کردی . الهی که مبارکت باشه مامان.

البته بماند که واسه من خیلی سخت بود که بخواهم صبح زود بیدارت کنم و لباس تنت کنم .واسه همین مامان با سه ساعت تاخیر رفت سر کار تا شما بخوابی و بعد بیدارت کنم. آخه توی تمام این سالها که شما مهد می رفتی هر روز صبح خواب بودی و ما همونجور خواب می بردیمت و بیدارت نمی کردیم.

هر چند خودت کلی ذوق داشتی و حتی یک مداد تراش که شکل ساعت بود هم شب قبل گذاشتی بالای سرت و گفتی واسه فردا برای خودم ساعت کوک کردم تا زنگ بزنه و بیدار شم.

صبح هم وقتی بیدارت کردم اولش کمی خواب آلود بودی ولی کم کم سر حال اومدی.

این هم چندتا عکس از اولین لباس فرم شما......

 

این از همون مثلا ساعتی که قرار بود واسه شما زنگ بزنه.

 

اینم یک سری لوازم التحریر و لباسهات

دخترک تازه بیدار شده و خواب آلود من

 

و این هم لباس فرم قلب مامان

 

الهی که تنت سالم و لبت خندان باشه مامان جونم.

 

پسندها (2)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ترنّم نامه می باشد