ترنّم جانترنّم جان، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره

ترنّم نامه

وقتی ترنم مامان می شه...

1393/9/27 12:15
نویسنده : باباي ترنّم
859 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر نازم

دختر عزیزم ، تو که یادت نمی یاد ولی مامان خوب یادشه که تو فقط دو ماه و نیم بیشتر شیر مامان نخوردی و بعدش شیر خشکی شدی.

اینو گفتم که بگم " از کجا بچه شیر دادن یاد گرفتی ؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!"

البته توی مهدتون دیدم مامانهایی که میان توی اتاق شیر و بچه هاشون رو شیر می دن و حدسم اینه که از اونجا یاد گرفته باشی.

به هر حال من که با دیدن این کارهات کلی خندیدم و قربون صدقه ات رفتم.........

 

1

 

2

 

3

 

4

 

5

 

الهی دورت بگردم که به عروسک می گفتی : " نی نی شیر بخور تا سیر بشی. .....   بعدش هم گفتی : سیر شدی. ؟ حالا بریم بخواب.... "

 

6

 

7

 

مادر بشی الهی دردانه قلبم

 

پسندها (1)

نظرات (4)

niloofar
28 آذر 93 19:01
عزیزمممممممممم قربونش برممممممم راست میگن که همه دخترا، مادر به دنیا میان. عزیزممممممممم
بهار مامان ائلمان
29 آذر 93 13:42
یعنی مردم از خنده . اخه وروجک این کارا رو چطوری یاد میگیری؟
باباي ترنّم
پاسخ
من هم موندم خواهر..... اون هم با تمام جزئیات
محدثه
1 دی 93 19:21
نازی خیلی شیرینه خدا حفظش کنه واسه منم دعا کنید خیلی دلم نی نی میخواد
باباي ترنّم
پاسخ
ممنون عزیزم. ان شاالله که خدا به زودی یک فرشته نصیبت کنه.
مامان محیا
13 دی 93 10:55
salam khale mashalah hesabi khanomi shodi fadaye on hosheton
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ترنّم نامه می باشد