ترنّم جانترنّم جان، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره

ترنّم نامه

ماکارونی خوردن ترنم به روایت تصویر

1392/8/11 13:54
نویسنده : باباي ترنّم
539 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل ناز مامان

ترنم بانو ، دختر نازم ، عاشق غذا خوردنت و صد البته که عاشق مدل ماکارونی خوردنت هستم .

مخصوصاً وقتی رشته های ماکارونی رو می کشی توی دهنت.

دوستت دارم شیرین عسلم.

 

ترنم و ماکارونی1

 

ترنم و ماکارونی2

 

ترنم و ماکارونی3

 

ترنم و ماکارونی4

 

عاشقتم دخترمممممممممممممممممممممممممم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

نیلوفر
11 آبان 92 18:40
ای جاااان...
چه ناز شدهچه پیش بندی هم زده


آره دیگه . پیش بند زده که حسابی غذا بخوره.!!!!
بهار مامی ائلمان
13 آبان 92 0:03
فدای اون پای تپلت برم که از زیر پیش بندت زده بیرون قلب خاله شما چقدر شبیه گونجیشک من ماکارونی میخوری


من به فدای اون گنجیشکت و ماکارونی خوردنش....
منا مامان الینا
14 آبان 92 11:40
سلام محبوبه جونم
وای الـــــــــــــــــــــــــهی من دورت بگردم فسقلی من
بخورمش مامانی این شیرین عسلیم رو


سلام منا جان. خوبی؟؟ الینا جون خوبه؟
ممنون از ابراز محبتت عزیز دلم
جیران بخشنده
16 آبان 92 8:53
ای جانم چه قدر ناز غذا میخوری نوش جونت عزیزم


مرسی گلم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ترنّم نامه می باشد