ترنّم جانترنّم جان، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

ترنّم نامه

تولد یک سالگی

1392/11/5 13:25
نویسنده : باباي ترنّم
1,647 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ترنم نازم

دختر عزیزم ببخشید که پست تولدت رو با تاخیر گذاشتم.

آخه عکسهای تولدت ویروسی شدن و پاک شدن و بالاخره بابا با کلی دردسر تونست برشون گردونه. آخه ویروسش خیلی بد قلق بود.

پنجشنبه ٢٦ دی ٩٢ ، همزمان با یک ساله شدنت من و تو و بابایی یک جشن کوچولو گرفتیم و از بودنت و شادیت کلی کیف کردیم.

البته بابابزرگ و مامان بزرگ و خاله ها و دایی علی قبلاً کادوی تولد دخترم رو داده بودند و جاشون حسابی خالی بود.

عزیز دلم ، دختر مهربونم ، یک سالگیت مبارک مامان. الهی که ١٢٠ ساله بشی و با شادی زندگی کنی عمرم.

 

این هم عکسهای تولدت....

 

تولد یک سالگی 1

 

تولد یک سالگی 2

 

این کارتها هدیه های خاله ها و مامان بزرگی و بابابزرگی هستش.

 

تولد یک سالگی 3

 

این هم دخترم که واسه خوردن کیک تولدش عجله داشت.

 

تولد یک سالگی 4

 

تولد یک سالگی 5

 

این هم خوشحالی دختر نازم.

 

تولد یک سالگی 6

 

و این کادو هم هدیه من و بابا به دختر عزیزم. مبارکت باشه مامان جون.

 

کادوی تولد

 

کادوی تولد1

 

دوستت داریم عزیز دلهامون

 

1

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

جیران بخشنده
5 بهمن 92 14:33
تولدت مباااااااارک عشق من ایشالا 120 ساله بشی عزییییزم ممنونم گلم
خاله منصوره و دوست جون
5 بهمن 92 16:32
ماشاالله به عزیز دلمون.هزار تا بوسه واسه تولدت از دور میفرستیم نفس ما هستی ترنمممممممممممممممممم مرسی خاله جون ترنم
بهار مامی ائلمان
6 بهمن 92 14:06
تولدت مبارک خوشچل خاله مرسی عزیزم
الهام مامان علیرضا
22 بهمن 92 15:44
تولدت با تاخیر 27 روزه مبارک ترنم عزیزم تاخیر من و ببخش شهرستان بودم و دسترسی به نت نداشتم
باباي ترنّم
پاسخ
ممنونم الهام جان لطف داری گلم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ترنّم نامه می باشد