ترنّم جانترنّم جان، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره

ترنّم نامه

کادوی تولد شش ماهگی ( جا مانده از تولد شش ماهگی)

1392/5/14 23:59
نویسنده : باباي ترنّم
552 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر عزیزم

مامان جون، واسه تولد شش ماهگیت یک بسته آموزشی سفارش دادیم که بالاخره به دستمون رسید.

مبارکت باشه عزیزم.

حالا ببینم من کی حوصله دارم که این کارتها رو باهات کار کنم.؟؟؟

 البته فکر کنم الان یک کمی زوده.

این هم کادو تولد شش ماهگی دخترم با چند روز تاخیر

 

1

 

2

 

دوستت داریم ستاره روشن شبهای زیبای زندگی من و بابایی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

بهار مامی ائلمان
15 مرداد 92 16:19
افرین مامان مهربون و اینده نگر .کتابهای خیلی باحالین منم برا ائلمان گرفته بودم خوب باهاشون ارتباط بر قرار کردولی هنوز یکم زود نیست واسه ترنم ؟ من از 15 یا 16 ماهگیش شروع کردم .
خاله منصوره و دوست جون
16 مرداد 92 21:47
تولدت مبارک گلم.


مرسی خاله
SaYa
17 مرداد 92 22:20
عید فطر.. عید پایان یافتن رمضان نیست.. عید بر آمدن انسانی نو از خاکسترهای خویشتن خویش است.. چونان ققنوس که از خاکستر خویش دوباره متولد می شود. رمضان کوره ایی است که هستی انسان را می سوزاند و آدمی نوبا جانی تازه از آن سر بر می آورد. فطر شادی و دست افشانی بر رفتن رمضان نیست، بر آمدن روز نو، روزی نو و انسانی نو است. بناست که رمضان با سحرهاوافطارهایش.. با شبهای قدر و مناجاتهایش از ما آدمی دیگر بسازد. اگر درعید فطر درنیابیم که از نو متولد شده ایم.. اگر تازگی را در روح خود احساس نکنیم.. عید فطر عید ما نیست.عیدت مبارک گلم
نیلوفر
18 مرداد 92 11:58
عزیزمممممممممم چه کتابهای خوشجیلییییییی. یعنی ترنم از حالا کتاب خون میشه؟؟ ای جونممممم
مامان رادمهر
19 مرداد 92 14:06
خوشبحال کوچولو دختر - مبارکش باشه خیلی کادوی مفیدیه


ممنون عزیزم.
الهام مامان علیرضا
20 مرداد 92 13:26
سلام محبوبه جونم
خیلی کادوی زیبا و مفیدی خریدی
مبارک ترنم جون عزیزم باشه



سلام عزیزم. ممنون
فرشته مامان محمدرضا
20 مرداد 92 13:31
سلام محبوبه جون مرسی که بیادمون بودی. محمدرضا تب داشت براهمین بستری شدو حالا که مرخص شدیم اسهال و استفراغ گرفته.به خاطر دوروز تعطیلی هم چند بار بردیمش درمانگاه حالا امروز دکترش اومده قراره بازم ببریم پیشش.


الهی من فداش بشم. چرا مریض شده.؟
ان شاالله که زود خوب بشه عزیز دلم.
مامان ارمیتا
22 مرداد 92 14:50
خانومی دلم واست تنگ شده خاله کجایی


دل به دل راه داره گلم. هستیم در خدمتتون.
ماماطهورا
22 مرداد 92 19:42
سلام خانومي خوبي چرانيستي ؟دلم برات تنگ شده نكنه باهام قهري؟


سلام مامان خانم. این چه حرفیه؟؟ شما که عزیز مایی.
فرصت کنم و خبر جدید باشه آپ می کنم.
محیا جون
23 مرداد 92 9:52
salam merc az lotfet adrese sayteton chiye?


سلام عزیزم.
متوجه نشدم؟آدرس چی؟
خب همین وبلاگ که افتخار دادی و اومدی دیگه.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ترنّم نامه می باشد