ترنّم جانترنّم جان، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره

ترنّم نامه

عضو ثابت آشپزخونه

1392/6/11 12:57
نویسنده : باباي ترنّم
1,334 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر شیرینم

ترنم جونم ، الهی که من فدای دست و پاهای کوچولوت بشم.

هر وقت می رم توی آشپزخونه یا گریه می کنی پشت سرم و مجبور میشم بیارمت کنار خودم تا بتونم کارهام رو انجام بدم و یا خودت رو می رسونی جلوی آشپزخونه و من هم از ترس اینکه دهنت نخوره به پله جلوی آشپزخونه مجبور میشم بیارمت داخل آشپزخونه.

به هر حال شدی عضو ثابت آشپزخونه و پای ثابت همه آشپزی ها و ظرف شستن های مامان.

الهی که من دورت بگردم عروسک شیرینم.

حالا جالبه که اونجا هم که میایی ، اصلاً یک جا بند نمی شی و وقتی دارم ظرف می شورم یا آشپزی می کنم تو دائماً زیر دست و پای من داری وول می خوری.

 

ترنم در آشپزخانه1

 

ترنم در آشپزخانه2

 

ترنم در آشپزخانه3

 

ترنم در آشپزخانه4

 

عاشقتیم شیرینیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی زندگی من و بابا

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان دخترا
11 شهریور 92 21:18
دوغ آپادای خوشمزه و ترنم خوشمزه تر از اون!
چه شود!!!


فدات بشم من.
اسماء ஜ مامانه فسقل ஜ
11 شهریور 92 21:49
ای جانم کار مامان جون تعطیل شد دیگه نمیتون بره سرکار
خاله منصوره و دوست جون
11 شهریور 92 22:02
از همین الان معلومه که زن زندگیه.الهی قربونش بریم ما هم عاشقشیم.


حتمااااااااااااااااااااااً که بعدها هم همینجوری بیاد توی آشپزخونه.!!!!!
نازنین
11 شهریور 92 23:43
عزیزمی تو،عضو ثابت آشپزخونه...
بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس برای تو گل دختر خوشگل....


ممنون عزیز دلم
فرشته مامان محمدرضا
14 شهریور 92 2:53
معلومه ترنم جون از حالا می خواد کارهای مربوط به آشپز خونه رو یاد بگیره. چه عروسی شه این خانوم خانوما


نه بابا فرشته جون. بزرگتر که بشن دیگه از این خبرها نیست.آب هم ما مامان ها باید بدیم دستشون.
الهام مامان علیرضا
14 شهریور 92 15:07
عزیزمی
[قلب
آفرین به ترنم کدبانو



آره دیگه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ترنّم نامه می باشد