ترنّم جانترنّم جان، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره

ترنّم نامه

ترنم و زندگی مسالمت آمیز با عروسک ها

1392/11/6 12:57
نویسنده : باباي ترنّم
539 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر مهربونم

ترنم کوچولوم ، الهی دورت بگردم که وقتی میشینی برای بازی من کلی ذوقت می کنم.

الهی من فدای دل مهربون و کوچیکت بشم که گاهی با عروسکهات مهربونی ولی گاهی خیلی نامهربون میشی عزیز نازم.

 

این عروسک رو خیلی دوست نداری و نسبت بهش حسادت داری . اینجا گذاشتمش توی تختت و تو هم سریع بالشتت رو گذاشتی کنارش و میدان رو خالی نکردی.

 

عروسک 1

 

و اما دل من اینجا ضعف کرد که عروسک هات رو خوابونده بودی به ردیف و داشتی لالایی شون می کردی و وقتی اومدم نزدیک  ، دیدم که یک تکه از پاستیلی رو که گذاشته بودم تا بخوری ، گذاشتی دهن عروسکت.

الهی که من دورتـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ بگردم نفسم.

 

عروسک2

 

عروسک3

 

وقتی عروسکت رو بغل می گیری گاهی به اون شیر می دی و گاهی هم از شیشه عروسکت به اصطلاح خودت شیر می خوری.

 

عروسک4

 

عروسک5

 

عروسک7

 

دوستت دارم عشق من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

بهار مامی ائلمان
6 بهمن 92 14:05
ای واییییییییییییییی! بگیرم بچلونم بخورمت درسته ! اخه چرا اینقدر تو نازی! هزار ماشا الله. هم بچلونی و هم بخوری!!!!!یک چیزی هم واسه ما باقی بذار خوب خاله اش
مامان محمدمهدي(ماماطهورا)
7 بهمن 92 11:27
عزييييييييييييييييييييييييييييييييييزم قربونت برم عزيزدل خاله ممنون عزیز دلم
هنگامه
8 بهمن 92 14:15
آخه ینی چی که به عروسک حسودی می کنی آخه وروجک؟ اینو یه توضیح به من بده لطفاً تا نخوردمت...
نارین
8 بهمن 92 18:43
سلام دوست عزیز کوچولوی نازی دارین از فروشگاه مام دیدن کنین تخفیف داریماااا
فرشته مامان محمدرضا
10 بهمن 92 3:43
ترنم جونم قربونت برم که به فکر عروسکت هستی و بهش خوراکی میدی
جیران بخشنده
11 بهمن 92 23:35
مامان کوچولوی مهربون و ناااااز
نیلوفر
16 بهمن 92 15:39
ناااااااااازی... اون که پاستیل دهن عروسکش گذاشته خیلی نااااازه
darya
18 بهمن 92 11:58
سلام عزیزم ماشالله دخملت خیلی نازه خدا حفظش کنه هزار تا بوووس ممنونم عزیزم
نیلوفر
19 بهمن 92 12:44
تولدت مبارککککککککککک عزیزممممممممممممممم
باباي ترنّم
پاسخ
[ ممنون گلم
مامان کوثری
22 بهمن 92 3:34
طراحی و چاپ تقویم سال1393 با عکس اختصاصی کودک شما طراحی و چاپ انواع تگ هفت سین کارت طراحی و چاپ پستال های عید نوروز با عکس کودک طراحی و چاپ انواع تم های تولد با طراحی های متفاوت طراحی انواع کلیپ های تولد و جشن ها و مراسم کوچولوهای گلتون و همچنین تهیه کیت های تندیس دست و پای کودک خدمتی جدید از تم پارتی http://tempari.blogfa.com حتما از طرح ها و نمونه کارهای ما دیدن کنید
الهام مامان علیرضا
22 بهمن 92 15:41
ماشاله چقدر بزرگ شه ترنم جون دلم کلی براش تنگ شده بود شیشه شیرت من و کشته خاله جون
الهام مامان علیرضا
22 بهمن 92 15:53
راستی محبوبه جون موقع جواب دادن به نظرات اول باید روی اون دکمه صورتی که نوشته "برای پاسخ به این نظر کلیک کنید" کلیک کنی تا عبارت:"" جلوی نظرِ نوشته شده، ظاهر بشه بعد جوابت و تایپ کنی تا تو قسمت نظرات قسمت نظر دوستان و جواب شما مجزا بشه
باباي ترنّم
پاسخ
ممنون از راهنمایی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ترنّم نامه می باشد