ترنّم جانترنّم جان، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره

ترنّم نامه

ترنم دوست داشتنی مامان ، بد اخلاق می شود!!!!

1392/6/11 12:57
نویسنده : باباي ترنّم
1,091 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دردونه قلبم

ناز دونه مامانی ، این روزها عادت کردی که من دائماً کنارت باشم و جلوی چشمت و دم دستت.

به محض اینکه از کنارت بلند می شم ، سر و صدا راه می اندازی و گریه می کنی.

قربونت برم من الهی آخه دختر باید این جوری بد اخلاقی کنه؟؟؟؟؟!!!!!!!!

ولی به هر حال من عاشقتم و پرستشت می کنم.

البته بهت حق می دهم وقتی از صبح تا شب به جز من کسی پیشت نیست ، طبیعیه که تو اینجوری وابسته مامان بشی و اگر کنارت نباشم تنهاییت کنه.

 

این هم نمونه یک مورد از این حرفم که من فقط بلند شدم تا دوربین رو بردارم....

 

1

 

 

2 

 3

 

دوستت داریم همه زندگی من و بابا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

رزا88
11 شهریور 92 15:44
مامان ترنم جون خوشحال شدم از اشناییتون مرسی که اومدید به وب منو نظر دادید خدا کوچولوتونو حفظ کنه


سلام عزیزم. مرسی. لطف دارید
اسماء ஜ مامانه فسقل ஜ
11 شهریور 92 21:49
اینجا هم همون نذر قبلی


عزیز دلمی اسما جان.
نازنین
11 شهریور 92 23:41
الهی...
فرشته مامان محمدرضا
14 شهریور 92 2:56
قربون ترنم جونممممممممممممممممممممم که با محمدرضای من تله پاتی داره دقیقا جدیدا منم این مشکل رو دارم .


وای جدی؟؟؟ پس فقط ترنم اینجوری نیست....
الهام مامان علیرضا
14 شهریور 92 15:08
سر کار نرفتید هنوز محبوبه جون؟


نه عزیزم. هنوز که از اداره خبری ندادن. من هم به روی خودم نمی یارم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ترنّم نامه می باشد