ترنّم جانترنّم جان، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره

ترنّم نامه

دلتنگی برای خونه

1393/1/19 9:46
نویسنده : باباي ترنّم
530 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دردانه مامان

ترنم گلم ، روز ١٤ هم که برگشتیم ، من و تو رفتیم توی خونه و بابا هم مشغول خالی کردن وسایل از توی ماشین بود که شما با یک حرکت عجیب و غریب من رو بسی شگفت زده نمودی.!!!!!

یک عروسک داری که قبلاً هم گفتم اصلاً باهاش کنار نمی یایی و به شدت به عروسک بیچاره حسادت می کنی و چشم دیدنش رو نداشتی و تا به دستت می رسید مشغول در آوردن چشم و گوش و مو ... ... و خلاصه آزارش بودی. ولی بعد از دو هفته که برگشتیم خونه به محض اینکه رفتیم توی اتاق ، عروسکت رو برداشتی و محکم بغلش کردی و شروع کردی به بوسیدنش. بوس و بوس و بوس.....

از چشم و لب و گونه و مو و دست و پاش بود که بوسه می گرفتی.!!!!!!!

اصلاً باورم نمی شد که این همه دلت واسه خونه و عروسکهات تنگ شده باشه عزیز دلم.

الهی مامان دورت بگرده که اینقدر مهربونی.

بعدش هم که بابا تابت رو وصل کرد و نشستی توی تاب اشاره کردی که عروسکت رو بدم بغلت.

دورت بگردم دختـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرم.

خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی دوستت دارم عروسک ملوسم.

 

1

 

2

 

3

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

آی ناز
19 فروردین 93 12:10
سلام دخترتون خیلی ناز و خوشگله. خودتونم خیلی قشنگ وبلاگ مینویسین. ایشالله دخترتون بزرگ بشه و یه دختر موفق باشه. با ارزوی سلامتی و شادی
باباي ترنّم
پاسخ
سلام. ممنون از ابراز لطفتون
نیلوفر
20 فروردین 93 18:19
عزیزمممممم. واقعا که بچه ها بیشتر از اونکه ما فکر میکنیم می فهمن. دلش برای خونه ش و وسایلش تنگ شده بوده. عزیزمممم
باباي ترنّم
پاسخ
آره حسابی دلتنگ بود
مامان كياراد
21 فروردین 93 11:01
روزگارت بر مراد / روزهایت شاد شاد / آسمانت بی غبار سهم چشمانت بهار / قلبت از هر غصه دور / بزم عشقت پر سرور بخت و تقدیرت قشنگ / عمر شیرینت بلند / سرنوشتت تابناک جسم و روحت پاک پاک دیدگانت از همیشه شادتر / شهر قلبت زنده و آبادتر غصه هایت دم به دم ای مهربان / در گذرگاه زمان بر بادتر آرزو ميكنم روزهاي خوبي زا پيش رو داشته باشيد دوست من....
باباي ترنّم
پاسخ
ممنونم عزیزم. الهی که شما هم سال خوبی داشته باشید
خاله مرضیه
22 فروردین 93 12:33
خاله فدات بشه عروسک من. الهی قریونت برم من.
خاله منصوره و دوست جون
23 فروردین 93 18:52
خاله منو دوست جون خیلی دلتنگتیم.الهی فدات شم نفسم
باباي ترنّم
پاسخ
دل به دل راه داره خاله
فرشته مامان محمدرضا
24 فروردین 93 4:11
سلام محبوبه جونم سال نو شما هم مبارک انشالله که امسال سال خوبی براتون باشه. مسافرت هم معلومه که بهتون خوش گذشته همیشه به سفر و گردش. ترنم جونم رو هم از طرف من ببوسین که انقدر ماههههههههههههههه
باباي ترنّم
پاسخ
سلام عزیزم. ممنونم از ابراز لطفتت.
اسماء♥مامانِ فسقل♥
26 فروردین 93 8:59
اخی جونم من عاشق مو فر فری هستم...
الهام مامان علیرضا
6 اردیبهشت 93 23:25
سلام محبوبه جون مدتی هست که بهتون سر نزدم آخه فکر نمی کردم باز هم بنویسید تا این که امروز تو پرسش و پاسخ دیدم نظر گذاشتید ماشاله ترنم جون خیلی خانم شده
باباي ترنّم
پاسخ
سلام الهام جان. خوبی عزیزم. وقت کنم می نویسم. البته به دوستان هم سر می زنم ولی کمتر از زمانی که مرخصی بودم و توی خونه. ممنون از لطفت عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ترنّم نامه می باشد