ترنّم جانترنّم جان، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره

ترنّم نامه

فکر و خیال آشفته مامان

1393/1/27 10:07
نویسنده : باباي ترنّم
588 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ترنم کوچولوم

الان من توی اداره هستم و تو هم با تن تب دار خونه پیش بابا هستی. من هم کلی حالم گرفته است و اعصابم خورده خورده.

از دیشب تب داری و امروز صبح هم تبت بالا بود. چون من نمی تونستم امروز نیام اداره بابا گفت : نمیره کارخونه و تا 11 پیشت می مونه و بعد می ذارتت مهد تا من 2 برم دنبالت.

تو که مریض باشی عزیزم ، من کلی غمگین و ناراحت می شم. اصلاً امروز روز خوبی نیست. خیلی هم دیر می گذره.

دوستت دارم ترنم عزیزم.

1

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان كياراد
27 فروردین 93 15:43
اميدوارم زود خوب بشي ترنم جان تا خيال ماماني هم راحت بشه گلم...
فرشته مامان محمدرضا
29 فروردین 93 5:25
انشالله که زودی خوب شی ترنم جونم. قربونت برم برم عزیزم
باباي ترنّم
پاسخ
ممنون فرشته جان
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ترنّم نامه می باشد