ترنّم جانترنّم جان، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره

ترنّم نامه

برای مادرم ، او که بهترین است.

1393/1/31 12:12
نویسنده : باباي ترنّم
3,261 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مادر من، سلام مادر مهربانم، سلام عزیز ترینم

 

مادر! تو جانانه جام بلای ما را نوشیدی و لباس رنج و محنت ما را پوشیدی، اینک، حریر محبت فرزندانت را بپوش و شربت شهد عشق آنان را بنوش. مادرم، در گرامی داشت روزت زیباترین ستاره سپاس را به پاس پاسداری بی کرانت از ما، بر آسمان پرمهرت می آویزیم. روزت مبارک باد.

مامان جونم ، درسته که کیلومترها ازت دورم ولی دلم همیشه پیش تو و بابا هست. مامان مهربونم ، سایه گرم زندگیمون ، مامان عزیز تر  از جانم ، از این راه دور دستهای گرم و پر مهرت را می بوسم  و روز مادر رو به شما فرشته مهربان خدا تبریک می گم. الهی که هزار ساله باشی و سایه گرمت همیشه روی زندگیمون باشه. الهی که همیچ وقت ناراحتی و بیماری نداشته باشی و همیشه سالم باشی.

مامان جون خیلی خیلی خیلی دوستت دارم .

تبریک من و ترنم و بابای ترنم از راه دور پیشکش به شما مادر مهربان.

 

1

 

1

 

مادر، بوسه بر دستان خسته تو جانم را زنده می کند
و دیدار تو عشق را در دلم به ارمغان می آورد. 

دوستت داریم یک عالمه.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

سعيده مامان محمدمهدي
31 فروردین 93 15:45
وقتی خدا تن آفرید از برگ گل زن آفرید احساس عاشق بودنو به خاطر زن آفرید روززن و روز مادر مبارك
خاله منصوره و دوست جون
1 اردیبهشت 93 10:27
روز تو هم مبارک مامان مهربون
روزانه های من وعشق
2 اردیبهشت 93 8:45
سلام عزیزم , شما لطف دارین از آشنایی با شما خوشحال شدم , الهی بگردم این ترنم گلم رو اره گلم من کرمانی هستم و ساکن کرمان خوشحال میشم هر موقع اومدین کرمان در خدمتتون باشم با اجازه لینگتون میکنم هم وبلاگ خودم و عشقم و هم وبلاگ دخترم www.32mnm.blogfa.com
darya
2 اردیبهشت 93 9:42
کمترین ارزویم این است هرگز با چشمان مهربانت نامهربانی روزگار را نبینی ناز بانو روزت مبارک
نیلوفر
2 اردیبهشت 93 10:35
روزت مبارک محبوبه جون. خدا سایه ی مادر عزیزت و از سرتون کم نکنه ایشالا. همیشه سلامت باشن و سرزنده
باباي ترنّم
پاسخ
ممنونم نیلوفر جان. الهی که شما هم همیشه سالم باشید
مامان كياراد
7 اردیبهشت 93 10:18
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ترنّم نامه می باشد