ترنّم جانترنّم جان، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره

ترنّم نامه

جامانده های یلدا و دی ماه طولانی....

1393/10/21 8:39
نویسنده : باباي ترنّم
1,351 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر عزیز و دوست داشتنی مامان

خواستم تا دی تموم نشده عکس شب یلدات رو واست بذارم........ ( البته یک عکس داغ داغ داغ با 41 درجه دما )

امسال از شب یلدا شما تب کردی و حسابی همه ما رو نگران کردی. یک هفته تب 41 درجه که لحظه ای دست از سرت بر نداشت.

وقتی هم از خونه مامان جون اینها برگشتیم بندر عباس و بردمت پیش دکتر خودت با شک به تب کاوازاکی بستری شدی بیمارستان. آزمایش ، اکو قلب ، سونو کامل ...... خدا را شکر همه چیز خوب بود و دکتر گفت " ویروسی بوده ".

روزهای بدی بود ولی خدا را شکر که گذشت اما تو بعد از این همه مریضی خیلی خیلی ضعیف شدی.

من 10 روز اداره نرفتم و 4 روزی هم با خودم آوردمت اداره و باز هم به خاطر سرما خوردگیت 2 روز نرفتم. اما بالاخره مجبور شدم از دیروز بذارمت مهد کودک. ( غربت خیلی بده ، خیلی بد........)

از فصل مسخره و پر از ویروس و بیماری پاییز و زمستون بدم میاد. اون هم توی بندر که هیچ نشانه ای از زمستون بودن نداره......

 

این از سفره شب یلدامون خونه مامانم

 

یلدا 1

 

یلدا 2

 

این هم عکسهای دخترک کوچک تب دارم در شب یلدا

 

یلدا3

 

یلدا 4

 

الهی که هیچ وقت مریض نشی دخترک نازم.

 

پسندها (1)

نظرات (3)

بهار
21 دی 93 10:54
یعنی الان تو هنگم ! قربونت برم خاله اخه چرا تو اینجوری میشی! الان خوبی خاله ؟ خیلی نگران شدم زودی یک خبر بده بهم ؟
خاله منصوره
21 دی 93 15:09
الهی خاله همیشه تنت سالم باشه که یه روز مریضیت واسه هممون یه قرنه.عاشقتیم
مامان رویا
23 دی 93 11:51
ترنم جان اميدوارم ديگه خوب خوب شده باشي...
باباي ترنّم
پاسخ
فدات شم رویا جان
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ترنّم نامه می باشد