ترنّم جانترنّم جان، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره

ترنّم نامه

تولد دو سالگی عشق مامان

1393/10/28 11:34
نویسنده : باباي ترنّم
1,032 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس مامان و بابا

دو سالگیت مبارک قلب مامانی

ترنم عزیزم شیرینی زندگیمون از صمیم قلب تولد دو سالگیت رو به تو و صد البته به خودم و بابایی تبریک می گم.

یک کمی کار داشتم و وقت نکردم زودتر واست بنویسم عزیزم.

دوسال شیرین گذشت. دو سال از روزی که تو پا گذاشتی روی فرش خوشبختیمون و من و بابا را با شیرین کاریهات به عرش سعادت رسوندی.

ترنمم ، نغمه شاد و شیرین زندگیم  ، بابت بودنت توی تک تک ثانیه های زندگیمون ازت ممنونم .

خدایا هزار بار سر تسلیم در مقابلت فرود می یاریم به خاطر این نعمت نا تمامی که در حقمون کردی. ممنونم خدای خوبم.

گل قشنگ من روز جمعه یک جشن تولد کوچیک واست گرفتم که مهمونهاش بچه های همسایه هامون که همکارهای مامان هستن بودن. آخه بابا عقیده داره تولد واسه بچه است و باید به بچه خوش بگذره.

من تصمیم داشتم صبر کنم تا بریم خونه مامان جون اینها و اون جا واست تولد بگیریم که دیدیم خیلی دیر میشه.   (خیلی دوست داشتم امسال تولد رو با اونها باشیم. اما باز هم لعنت به غریبی و غربت....)

خوب بود و به شما بچه ها حسابی خوش گذشت. (البته تو از همه کوچک تری و به اندازه اونها خوش نگذروندی)

اما نکته جالب اینجاست که  وقتی بابا گفت " می خواهم واسه دخترم تولد بگیرم " می دونستی تولد چیه و می گفتی  " بابا کیک تولد بگیریم ، دست بزنیم ، بپر بپر کنیم!!!!!!!!!!!!

 و این حرفهات باعث شد که من هم با بابا هم عقیده بشم در برپایی یک جشن کوچک کودکانه.

البته که شما در گذاشتن کلاه و این جور چیزها همکاری نکردی و میز هم به خاطر شیطنت بچه ها چیده نشد از قبل. اما همه چیز خوب بود عزیزم.

تولدت مبارک نور چشمم.

این هم دخترک بی حوصله قبل از اومدن دوستهاش

 

تولد1

 

و اما بعد که دوستهات اومدن سر حال شدی....

تولد2

 

تولد3

 

تولد4

 

تولد6

 

تولد7

 

تولد8

 

این هم کادوی من و بابا به دختر عزیز و مهربونم. مبارکت باشه مامان.

( از اونجایی که به ماشین سواری علاقه زیادی داری  و هر شب می گفتی " بریم ماشین قرمز دی دی کنم " ماشین شارژی پیشنهاد بابا بود)( پارک هم که می رفتیم دیگه به یک دور بازی قانع نبودی و چندین دور مینشستی و آخرش هم با گریه می اومدی بغلمون)

 

کادو1

 

کادو2

 

کادو3

 

پسندها (2)

نظرات (2)

خاله منصوره
28 دی 93 16:02
خاله عاشقتیم.تولدت مبارک نفسم.الهی دورت بگردیم که هیچ وقت لحظه های قشنگت کنارت نیستیم.
بهار مامی ائلمان
30 دی 93 10:57
تولد تولد تولدت مبارک ، بیا شمعها رو فوت کن که صد سال زنده باشی.... الهی 1 دوسالگیت مبارک خاله انشالله همیشه به خوشی ! راستی منم کیک میخوام خوو
باباي ترنّم
پاسخ
سلام عزیزم مرسی . ما از طرف شما کیک خوردیم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ترنّم نامه می باشد