ترنّم جانترنّم جان، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره

ترنّم نامه

ترنم 18 ماهه من به روایت تصویر

1393/4/11 12:14
نویسنده : باباي ترنّم
1,508 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ترنم ناز نازی من

دختر شیرین مامان این ماه که تموم بشه 18 ماهگی تو هم تموم میشه. 18 ماه عاشقی  ، 18 ماه زندگی ، 18 ماه دلبری تو و 18 ماه قند توی دل من آب شدن از کارهات.

دختر قشنگم ، خدا را شکر که هستی...........

 

و اما این هم چندتا عکس در این ماه....

 

قربان مشق نوشتنت

 

 

ترنم و کتاب

 

ترنم و کتاب2

 

ترنمم لب دریا

 

ترنم و دریا

 

ترنم و بابا

 

خیلی وقته بهت پفک نداده بودم. واسه همین با اشتها تمام مشغول خوردنشی....

 

ترنم و پفک

 

دوستت دارم عروسک ملوسم

 

 

پسندها (1)

نظرات (2)

یه مامان
11 تیر 93 22:15
چقد به بچه بنده خدا پفک میدید؟!! تو رو خدا ندید. تو وبلاگتون چندجا صحنه پفک خوردنشو دیدم. رو خود بسته پفک نوشته زیر دو سال ممنوع. من به خاطر بچم 1 سال و خورده ای هست که پفک نمیخورم من پفک خوردن بچه ها رو میبینم دلم کباب میشه. ممکنه با خودتون بگید بچمه دلم میخواد سلامتیش در خطر باشه پس لااقل این صحنه ها رو تو وبلاگ قرار ندید.
باباي ترنّم
پاسخ
ممنون عزیزم از راهنماییتون.این چند باری که شما دیدید خیلی خیلی کم انفاق افتاده.
الهام
13 مرداد 93 10:13
خصوصی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ترنّم نامه می باشد