ترنّم جانترنّم جان، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره

ترنّم نامه

استقلال در اعمال...!!!!

1393/5/15 10:55
نویسنده : باباي ترنّم
778 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خانوم خانومهای من

دختر ناز نازی من ، کم کم داری بزرگ میشی و البته به خاطر تحرک بیشتر از حد کلی هم لاغر تر از قبل. خیلی دوستت داریم و روزها حسابی من و بابا رو سرگرم می کنی و البته خسته. یک خستگی شیرین...

توی خونه واسه خودت سرگرمی و هر لحظه مشغول کاری هستی و هر کار هم که دلت می خواهد می کنی و اصلاً به حرف من هم گوش نمی کنی.

اختیار کابینت ها و کمد ها و همه رو به دست گرفتی و دم به دقیقه در حال ریخت و پاش کردنی.

در کل کم کم دارم مستقل شدنت رو توی کارهات احساس می کنم.(و صد البته که خیلی خوشحالم بابت این موضوع)

خلاصه سر گرمی دیگه..

عکسهات هم ادامه مطلب...

 

 

 

 

نمی دونم با این قوطیهای ادویه چه کار داری که ریختی توی نایلکس و با خودت داری می بری؟؟؟

 

1

 

بالا رفتن از پله ها توی خونه خاله مهدیه

پله ها رو میر فتی بالا و خودت هم می اومدی پایین.

البته بابا کلی غر می زد و و نگرانت بود. ولی من خیالم راحت بود که خودت می تونی.

 

2

 

3

 

4

 

ترنم و متین (چرا متین رو اذیت می کنی مامان جون؟)

روی این صندلی خودت می نشستی و می اومدی پایین.

 

6

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ترنّم نامه می باشد