ترنّم جانترنّم جان، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره

ترنّم نامه

خواب شیرین

1393/5/15 13:45
نویسنده : باباي ترنّم
855 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترک ملوسم

مامان جونی ، یک روز از مهد که اومدی خونه خیلی خسته بودی ولی مقاومت کردی و نخوابیدی. ساعت نزدیک شش بود که اومدی آشپزخونه و گفتی " مامان ایش" . ( به شیر می گی ایش)

من هم شیشه شیرت رو دادم دستت و تو رفتی دراز کشیدی و خیلی زود با شیرت خواب رفتی. من هم که دیدم بد موقع است با خودم فکر کردم که یک ساعت بخوابی و بعدش بیدارت کنم که شب خیلی دیر نخوابی.(زهی تصور باطل ، زهی خیال محال)

ساعت هفت بیدارت کردم و از توی تختت آوردمت توی هال و تو هم تا تونستی بهانه گرفتی و نق زدی. واسه یک لحظه گذاشتمت روی زمین و رفتم توی آشپزخانه که وسایلی بابا خریده بود بذارم روی اپن. همین که برگشتم دیدم دوباره خواب رفتی.

اون هم چه خواب عمیقی.

من هم دیدم که هنوز سیر خواب نشدی و حسابی خوابت میاد بیدارت نکردم که راحت بخوابی و با خودم گفتم نهایتاً شب که دیر خوابید ، فرداش دیر می رم سر کار و مرخصی ساعتی می گیرم.

همیشه خوابهای خوب ببینی مهربون دخترم.

این هم عکس لحظات خواب شیرینت.

 

1

 

2

 

3

 

دوستت دارم بینهایت. دوستت دارم بی نهایت.

بی نهایتــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

پسندها (6)

نظرات (15)

خاله منصوره
16 مرداد 93 21:13
خاله قربون اون صورت مظلومت بره.
محدثه
18 مرداد 93 14:48
واییی عزیزم چه ناز خوابیده فرشته کوچولو
بهار مامان ائلمان
18 مرداد 93 16:13
خوابهای خوب ببینی دخمل ناز خاله؟ مامانش یک چیز عجیب ائلمان هم هر وقت میخواست شیر بخوره میگفت ایشی ؟ به نظرم باید از اون کلمات ناب ولایتمون باشه که یک جوری از طرق بند ناف وارد کله این دوتا شده و شاید بشه بقیه هم ولایتی هامون رو در هر کجای دنیا که باشند با هر درجه از ناخالصی از روی همین کلمات مشترک پیدا کرد ؟ نتیجه گیری رو حال کردی ؟
باباي ترنّم
پاسخ
فقط عاشق نتیجه گیریتم
جیران بخشنده
19 مرداد 93 0:13
قربون معصومیتت عزیزم خوب بخوابی گل من
ملودیای مامان و بابا
21 مرداد 93 11:01
وااااااااااااااای میمیرم برای اینجور خوابیدن بچه ها , ترنمم دوست دارم زیاااااد
باباي ترنّم
پاسخ
فدات شم نسیم جون. دل به دل راه داره
مهسا
22 مرداد 93 14:27
من تجربه کردم بچه باید خواب بعدازظهرش حدود یک تا سه بعداز ظهر باشه اینجوری حدود ده شب راحت میخوابه. وگرنه تا دیر وقت بیداره، اگه امکان خواب تو اون محدوده رو نداره تا شب نخوابه بهتره. اگه تنظیم نکنی واسه خود بچه بد میشه چون این عادت براش میمونه، من فکر میکنم آدمایی که شب زودتر میخوابن و صبحا زودتر بیدار میشن آدمای موفق تری هستن، البته این نظر شخصی منه! و این که سموم بدن در خواب بین نه شب تا شش صبح از بدن دفع میشن. نه اینکه فکر کنی من هر شب 9 میخوابم، نه من خودمم ازونایی هستم که شبا تا دیر وقت بیدارم ای کاش مامانم اینطور عادتم نمی داد!
h.e
29 مرداد 93 16:17
_______________$$$$$__$$________$$$$$$$$ __________$$$$__$$$$___$$_____$$$$$____$$ ______$$$___$$$$________$$_$$$______$$$ ___$$$_$$$$______________$$_______$$$ $$$_$$$$________________$$______$$$ $$$$_________________$$$_____$$$ $$________________$$$_____$$$ $$_____________$$$_____$$$ _$$________$$$$____$$$$ __$$____$$$_____$$$$ ___$$_$$$$___$$$$ ____$$_____$$$$ __$$_____$$$$ $$____$$$$ $$_$$$$ ____$$$________________$$$$$___$$$$$ _____$$$_________$$__$$$___$$_$$__$$$ _____$$$_______$$$$__$$______$_____$$ _____$$$_____$$$$____$$$__________$$ ______$$____$$$$______$$$________$$___$$$$$$$$________$$$$$$$$ ______$$$__$$$$_________$$$_____$$__$$$$$$__$$$_____$$$$$$__$$$ ______$$$_$$$_____________$$__$$___$$$_____________$$$ ______$$$_$$________________$$_____$$$_____________$$$ ______$$$$$$$_______________________$$$$$$$$$$______$$$$$$$$$$ ______$$$$_$$$_____________$$$$______$$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$ ______$$$____$$$____________$$$_______________$$$_____________$$$ ______$$$_____$$$__________$$$$_______________$$$_____________$$$ ______$$$_____$$$$__________$$$$___$_________$$$$_$_________$$$$ _____$$$________$$$$___$____$$$$____$$$$$_$$$$$$___$$$$$_$$$$$$ ____$$$___________$$$$$_____$$$$$_____$$$$$$$$________$$$$$$$ آپممممممممممم
niloofar
31 مرداد 93 13:56
عزیزمممممممممممم همینطوری رو پشتی خوابش برده. ای جانننننننننن. مثل فرشته ها خوابیده قربونش برم
مامان فرشته
1 شهریور 93 5:26
سلام عزیز خاله دلم برات تنگ شده بود. قربونت برم عروسک
باباي ترنّم
پاسخ
سلام فرشته جان. مرسی عزیزم. دل به دل راه داره
الهه
27 شهریور 93 14:06
عزیزم ترنم چقد بزرگ شده ماشاا.... بخدا عکساشو نگاه میکنم کپیه ارمیتاس.الانشو میگم.نشون بابای ارمیتام دادم.باورش نمیشد مخصوصا این عکسه که خوابه حس میکنم ارمیتاس
مامان یاسی
9 مهر 93 22:49
چرا دیگه آپ نمیکنین؟
باباي ترنّم
پاسخ
کمبود وقت
مامان فرشته
12 مهر 93 4:35
سلام محبوبه جون خوبین؟ کم پیدایین مثل من. روی گل ترنم جونو از طرف من ببوسین. رمزو خصوصی براتون گذاشتم
بهار مامان ائلمان
13 مهر 93 15:15
شما ها چرا وب بچه رو اپ نمیکننین خوب نمیگین شاید نگران بشییم یک خبری چیزی بدین وقتی قراره یک مدت جیم بشین
باباي ترنّم
پاسخ
سلام. خوبه خودت یک وروجک تو خونه داری. تا می خواهم عکس بگیرم میاد دوربینو می خواد. تا می خواهم بنویسم میاد پای سیستم میگه نقاشی. حالا من کی بنویسم؟؟؟؟؟؟
بهار
15 مهر 93 17:56
خوب من کی به کارام میرسم تو هم همون وقت بنویس من دقیقا از ساعت 1 بامداد تا ساعت 4 بامداد به کارهایی میرسم که در زمان حضور یا بیداری ائلمان امکان انجامش وجود نداره و فردامن اینشکلیم و ائلمان اینشکلیو استادام اینشکلی
باباي ترنّم
پاسخ
احیانا من کی پس بخوابم؟؟؟؟ چجوری برم سر کار هفت صبح؟؟؟؟
بهار
17 مهر 93 8:20
چی ؟ خواب؟ کار؟ اینا که میگی یعنی چی؟
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ترنّم نامه می باشد