ترنّم جانترنّم جان، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره

ترنّم نامه

یک ظهر دریایی - آفتابی خوب

1393/7/27 8:23
نویسنده : باباي ترنّم
658 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل ناز نازی مامان

روز جمعه از گرما و آفتاب ظهر استفاده کردیم و با هم رفتیم لب دریا . دخترم هم حسابی آب بازی کرد و خوش گذروند.

الهی قربونت برم مامان جون. دل من و بابا به خوشیه تو خوش و خوشحاله عشق من.

دوستت داریم  میلیدون تا................. ( وقتی بهم می گی دوست دارم ، می گم چند تا دوستم داری ؟ تو هم می گی : میلیدون تا   " منظورت میلیون تاست" ). من هم هزار هزار هزار میلیدون دوستت دارم بانوی قلبم.

 

1

 

2

 

2

 

4

پسندها (3)

نظرات (3)

بهار مامان ائلمان
28 مهر 93 0:50
همیشه به خوشی باشی خاله خوش به حالتون مااینجا تو خونه با سه تا بخاری روشن حموم میریم از سرما میلرزیم شما میرین اب تنی ؟
باباي ترنّم
پاسخ
مرسی عزیزم. خوبی؟ المان خوبه؟ گرماش رو هم همه جوره خوردیم. هر چند یک وقتهایی زمستون هم خوبه که ما نداریم.
خاله منصوره
28 مهر 93 13:14
واب دل منم خواست
باباي ترنّم
پاسخ
می تونید تشریف بیارید. قدمتان بر چشم
مامان
27 آذر 93 12:15
وای خوش به حالتون حداقل وقتی شما دلتون میگیره میرید لب دریا ما چه کنیم با این غربت کوفتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ایشالله که همیشه خوش باشین.... با افتخار لینکتون کردم...
باباي ترنّم
پاسخ
لینک شدید عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ترنّم نامه می باشد