ترنّم جانترنّم جان، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 13 روز سن داره

ترنّم نامه

دخترکم از خونه تکونی لذت می بره....

1393/12/13 12:47
نویسنده : باباي ترنّم
822 بازدید
اشتراک گذاری

سلام یک دونه دختر، گل گلخونه دختر

دیروز مشغول تمیز کردن کمد اسباب بازیهات بودم و شما هم مثل همیشه پایه ثابت خونه تکونی و کمک کردن به مامانی!!!!!!

هر اسباب بازی که دیدی حتی اونهایی که نیم ساعت قبلش داشتی باهاش بازی می کری ، می گفتی : " وای مامان دوچرخه ام ، وای پازلم ، وای مامان عروسکم ، وای میمونم و ..........."

من هم که دسته بندیشون می کردم و می گذاشتم توی سبد می گفتی " مامان چرا نمی ذاری من با این بازی کنم؟ " بنده هم با هزار قربون صدقه عرض می نمودم که " مامان کاریت ندارم ، بردار و بازی کن"  . خلاصه من جمع می کردم و شما می ریختی و به همین دلیل چهار ساعت مشغول جمع کردن همین یک طبقه کمد بودیم.

و البته این وسط شما هم حسابی بازی کردی و شاد بودی.

 

اینجا هم دخترم مثل یک خانم خوب نشسته تا مامان به کارش برسه!!!!!!!

111

 

البته کجا نشسته ؟؟؟؟؟؟

222

 

333

 

دوستت داریم عشق مامان و بابا.

پسندها (2)

نظرات (3)

مامان زهره
13 اسفند 93 13:10
خیلی نازی خوشگل خانم خیلی دوستت دارم میبوسمت
باباي ترنّم
پاسخ
مرسی . پسر شما هم خیلی نازه. مخصوصا موهای فرفریش
بهار مامی ائلمان
14 اسفند 93 13:54
ای جانم چه مکانی داری خاله
باباي ترنّم
پاسخ
سلام. بله دیگه .
کوثر
27 اسفند 93 8:43
قربون اون خوردن های خوشگلت...
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ترنّم نامه می باشد