ترنّم جانترنّم جان، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره

ترنّم نامه

جای دندونی های ترنم

1392/4/4 10:55
نویسنده : باباي ترنّم
747 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسل مامانی

مامانی ، این روزها از تعطیلات استفاده کردم (نه که روزهای دیگه خونه نیستم!!!!!) و واست یک جای خوب برای دندونیهات درست کردم که دیگه نذارمشون توی بشقاب و کاسه و.....

مامان دخترا توی وبلاگ  چهل تیکه  یک پست در مورد استفاده از قوطی شیر خشک نوشته بود و من هم تصمیم گرفتم که یک جایی واسه دندونیهات با قوطی شیر خشک درست کنم.

اینجوری دیگه راحت درب قوطی رو می بندم و روی دندونیهات هم گرد و غبار نمیشینه.

 

ضمن اینکه چه کیفی کردم که واست یک چیزی درست کردم و چه کیفی کردم که از مقدار زباله های موجود در طبیعت یک قوطی کم کردم.نیشخند

 

این هم عکس کاردستی مامان واسه ترنم عزیز دلم 

 

 

جای دندونی

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

ندا
5 تیر 92 8:45
قلاب بلافیه؟من بلد نیستم


آره عزیزم. قلاب بافیه
نیلوفر
5 تیر 92 13:50
آفرین به این مامان باسلیقه. کاش به منم قلاب بافی یاد بدی. من یه گره ساده بیشتر بلد نیستم


ممنون نیلوفر جان. من هم خیلی بلد نیست. در حد پایه ساده.توی وبلاگ چها تیکه آموزشش هست.
بهار مامان ائلمان
5 تیر 92 15:10
وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااوووووو! چه کرده ؟ همه رو دیونه کرده؟

میبینم خیلی وقت اضافه داری مامانی ؟

اما خدایی خیلی خوشکله ؟یک شونصدتا هم برا من درست کن فقط سایز بزرگترشو بلکه این خورده ریزه های ائلمان از زیر دست و پای ما جمع بشن.




این خودش تا چند وقت دیگه میشه جز زیر دست و پایی ها. فقط کافیه ترنم راه بیفته.

بعدش هم تو خجالت نمی کشی وسایل بچه رو می اندازی زیر دست و پات؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بذار راحت باشه عزیزم.....

چه معنی میذه که ائلمان بیاره و تو جمع کنی....
مامان دخترا
5 تیر 92 16:17
آفرین
صد آفرین
دختر خوب و نازنین
فرشته روی زمین
به تو میگن یه هنر آموز خوب و امید وار کننده.
باور کن همین الان میرم تو فکر یه پست جدید!
کیفففففففففففففف میکنم از این همه تلاش و هنر!
عسکشم برام برفست!


عکس و فرستادم. صد هزار بار وقتی می بافتمش گفتم " خدا خیری به مامان دخترا بده که باعث شده یک وقتهایی من دست به کار هنری بزنم."
واقعا ممنونم. خیلی توی روحیه تاثیر داره. مرسی عزیزم.
مامان دخترا
5 تیر 92 16:18
میگم من اگه بپرسم اسم کوچولوی بهاره جون چیه و تلفظش چجوریه زشته؟
کنجکاو شدم در حد تیم ملی!


این دوست من تبریز ازدواج کرده .اسم ترکی هست.. تلفظش هم ELMAN
الهام مامان علیرضا
5 تیر 92 17:15
بابا هنرمند....
شما رو که می بینم دچار یاس فلسفی میشم که کاری بلد نیستم
از این کارها به ترنم هم یاد بدی آااااا..


من هم کار هنری بلد نیستم. در حد ذوقونکی بود.
بهار مامان ائلمان
6 تیر 92 0:12
من واقعا معذرت میخوام وسایل ائلمان میاد زیر دست و پای من خودش هم که بلد نیست اصلا ریختو پاش کنه شدم شبیه کزت (کذت_کظت_کزط_کذط.نمیدونم کدومش درسته در جریانید که املا در حد نمره قبولی). راستی به مامان دخترا بگو خواهر خجالت نداره روز اول که خودم شنیدم فکر کردم میگن آلمان .حالا این اسم خوبه یک اسمهای عجیب غریبی دارن مثل بوداق یا سونا یا یاغمور یا مثل ائلشن یکم به نظر ما فارسها عجیبن اما معنی زیبایی دارن.
مامان مانلی
6 تیر 92 17:03
به به خانم هنرمند



مرسی عزیزم
مامان فرشته
7 تیر 92 3:56
آفرین هزار آفرین به مامان هنرمند نمونه



ممنون عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ترنّم نامه می باشد