ترنّم جانترنّم جان، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره

ترنّم نامه

دوخت کیف چرم

1392/6/14 17:08
نویسنده : باباي ترنّم
973 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل دخترم

همون روزهای که خاله منصوره و عزیز جون اینها خونمون بودن ، خاله گفت " من یک ست کیف چرم می خواهم " و دایی علی هم گفت " واسه یک نفر یک کیف پول می خواهم" .

ما هم تو رو گذاشتیم پیش عزیز جون و آقا جون و در یک اقدام ضربتی با دایی علی و دایی انوشیروان و خاله منصوره  ساعت 12 ظهر رفتیم پاساژ ستاره شهر و خاله و دایی چرمهای مورد نظرشون رو خریدن و اومدیم خونه و من دست به کار دوخت کیف چرم واسشون شدم.

عزیز جون هم مراقب تو بود تا من راحت به کارم برسم.

 

و نتیجه کارمون که فقط توی دو روز و نیم انجام شد .........

 

کیف خاله منصوره

 

کیف چرم1

 

کیف پول خاله

 

کیف چرم2

 

و این هم هر دوتا کیف کنار هم

 

کیف چرم3

 

و این هم سفارش دایی علی (ولی بهمون نگفت واسه کی می خواهد؟؟؟)

 

کیف چرم4

 

حالا در صددم واسه خودم هم بدوزم. تا اون روز کی باشد خدا داند؟؟؟؟؟!!!!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

عاطفه
14 شهریور 92 18:28
ماشالله به مامان هنرمند . ما که هیچی بلد نیستیم ! فقط بلدیم توانمندی های دوستامون و نگاه کنیم و ماشالله ماشالله بهشون بگیم.
موفق و پیروز باشید


ممنونم عاطفه جان از این همه ابراز لطف و محبتت.
با افتخار لینک شدید
خاله منصوره و دوست جون
15 شهریور 92 10:04
مرسی عزیزم واقعا قشنگ شدن دستت درد نکنه.


خواهش می کنم. قابل نداشت.
SaYa
15 شهریور 92 17:44
ای بهار آرزوی نسل فردا،دخترم / ای فروغ عشق از روی تو پیدا، دخترم
چشم وگوش خویش را بگشا کز راه حسد / نشکند آیینه ات را چشم دنیا، دخترم
دست در دست حیا بگذار وکوشش کن مدام / تا نیفتی در راه آزادی از پا، دخترم
کوه غم داری اگر بر دوش دل همچون پدر / دم مزن تا می توانی از دریغا، دخترم
با مدارا می شوی آسوده دل،پس کن بنا / پایه رفتار خود را بر مدارا، دخترم
ترنم عزیزم روزت مبارک

ممنون سایا جان بابت پیام پر مهرت
بهار(خواهر آروین)
15 شهریور 92 21:14
خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی کیف و کیف پول چرم خوشگل بود و من خلی خیلی خیلی خیلی خیلی خوشم اومد.اگه میشه آموزش کیف خاله منصوره رو به ما هم بدید.
خیلی لطف میکنید اگه اینکارو انجام بدید یا بگید از کدوم سایت یاد گرفتید.خیلی ممنون

ممنون بهار جان
عزیزم کلاس رفتم. آموزش کیف پول رو قبلا گذاشتم. کیف بزرگ را هم در اولین فرصت می ذارم
نیلوفر
16 شهریور 92 1:00
ماشاا... هنرمند هم هستین
خیلی خوشگلن


ممنونم
فرشته مامان محمدرضا
16 شهریور 92 5:12
بازم خلاقیت و ظرافت و هنر.....


مرسی عزیزم
الهام مامان علیرضا
22 شهریور 92 11:13

خیلی قشنگ شده محبوبه جون


مرسی
بهار مامان ائلمان
25 شهریور 92 8:29
یعنی تو یک زره هم فکر نمیکنی شاید منم دلم از این کیفها بخواد ؟ اصلا چرا به زور یکی برام درست نمیکی بهم هدیه بدی اونم در یک اقدام ضربتی و کاملا خود جوش


عزیزممممممممممممممممممممممممممممم.کلی خندیدم.
تو که دیگه توی مرکز چرم هستی. این چیزها به چشمت نمی یاد.
ولی به روی چشــــــــــــــــــــــــــم.
یاسمن مامان ترمه
31 شهریور 92 14:14
به به چه مامان هنرمندی


مامان ترمه جان ، آدرس وبلاگت را گم کردم. میشه واسم ادرس بذارید. ممنون
می خواهم بیام ناز نازی رو ببینم
یاسمن مامان ترمه
2 مهر 92 16:58
http://termehbanoo.niniweblog.com/


مرسی عزیزم. اومدم ولی به خاطر نتم نتونستم عکسهای ناز ترمه جون رو ببینم. حتما نتم درست شد میام پیشتون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ترنّم نامه می باشد