ترنّم جانترنّم جان، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره

ترنّم نامه

دست به کاموا شدن مامان (بافت پاپوش تابستونه)

1392/6/12 14:28
نویسنده : باباي ترنّم
1,402 بازدید
اشتراک گذاری

سلام میوه عمر مامان

ترنمی ، دختر عزیزم ، یک روز که داشتم وب گردی می کردم چشمم خورد به یک پاپوش تابستونی واسه کوچولوها.

من هم که چندتایی کلاف کاموا داشتم و به خاطر گرمای هوای اینجا خیلی کاربردی نداره واسم ، سریع دست به کار شدم و یک پاپوش واست بافتم.

خیلی کیف داشت وقتی روی پاهای کوچولوت اندازه می زدم.

حالا نمی دونم ازش استفاده هم کنم یا نه ولی با کلی ذوق و شوق و عشق و علاقه دوست داشتم واست ببافم.

 

این هم پاپوش دخترم

 

پاپوش1

 

این هم پاپوش توی پاهای کوچولوت ....

 

پاپوش2

 

مگه می ذاری عکس بگیرم!!!!!!!!!!!

 

پاپوش3

 

قربون اون دست و پاهای کوچولوی نازت مامانی. خیلیییییییییییییییییییییییییی دوستت دارم ترنمم.

آموزشش رو هم از سایت دونه دونه یاد گرفتم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان دخترا
12 شهریور 92 20:14
خیلی خوشگل شده محبوبه جان.
مدتهاست دلم میخواد اینا رو ببافم.
ولی نه وقت دارم و هم این که میترسم نتونم و خوب در نیاد.
وگرنه آرزوی بافتنش رو دارم.
خیلی عالیه.


وا!!!!!!! یعنی اینو شما نوشتی؟؟؟؟؟؟
شما نوشتی خوب در نیاد؟؟؟؟
با هنر شما که هر مشکلی هم باشه یک راه حل واسش داری ، دیگه چرا نگران خوب نشدنشی؟؟؟
خاله منصوره و دوست جون
12 شهریور 92 22:23
خاله چه پاپوشخه نازی .دم مامان هنرمندت گرم


مرسیییییییییییی
اسماءღمامانه فسقلღ
13 شهریور 92 2:33
بابا هنرمند
خلاق
کدبانو
مادر نمونه
چه ناز شدن
کاش انگشتی میبافتی تا نره عقب
قلاب بافی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


آره عزیز قلاب بافیه.
بعدش که تموم شد خودم هم به انگشتی بودنش فکر کردم .
همینجورکی از سر ذوق بود دیگ......
نیلوفر
13 شهریور 92 17:48
ای جوووووووووووونم. بخورم اون پاپوشارو.

خیلی ماشاله هنرمندی محبوبه. آفرین


مرسی نیلوفر جان. لطف داری عزیزم
فرشته مامان محمدرضا
14 شهریور 92 3:05
محبوبه جون ماشالله از هر انگشتت هنر میباره. ولقعا دستت درد نکنه خیلی خوشگل شدن.


همینجوری از سر تفنن بافتم. مرسی خانومی
الهام مامان علیرضا
14 شهریور 92 15:11
آفرین به مامان هنرمند

زیبا شده عزیزم.


فدات شم . مرسی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ترنّم نامه می باشد