ترنّم جانترنّم جان، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره

ترنّم نامه

اسباب بازی (برج هوش)

1392/6/12 12:47
نویسنده : باباي ترنّم
2,380 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس مامان

همیشه با خودم می گفتم " یادم بمونه وقتی رفتم بازار واسه ترنم برج هوش بخرم" و البته که همیشه هم توی این چند ماه یادم می رفت.

هفته پیش که عزیز جون اینها خونمون بودن و با هم رفتیم بیرون ، عزیز جون ( مامانم) واست یک برج هوش خرید و من را از یک فکر و خیال چند ماهه بیرون آورد!!!!!

مرسی مامان عزیزم.......خیلی دوست داریم.

 البته فعلاً فقط بلدی که بریزیش روی زمین و هنوز جا انداختن حلقه هاش رو بلد نیستی.

این هم برج هوش دخترم  (بقیه حلقه هاش رو رفته بودیم خونه خودمون رو تمیز کنیم ، اونجا جا گذاشتم )

 

برج هوش ترنم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

الهام مامان علیرضا
14 شهریور 92 15:10
کار خوبی کردی حلقۀ هوش خریدی
من برای علیرضا نگرفته بودم



آره . مامانم واسش گرفت
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ترنّم نامه می باشد