ترنّم جانترنّم جان، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره

ترنّم نامه

همه چیز از چین وارد میشه ولی ....

1392/4/10 10:54
نویسنده : باباي ترنّم
1,012 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفسم

مامانی من یادت هست که تعطیلات که رفتیم خونه آقا جون واسه دایی علی یک کیف پول چرم درست کردیم؟؟؟

از اونجا که برگشتیم تب درست کردن کیف همچنان در وجودمان ماند و رفتیم کلی چرم خریدیم و چند تا کیف با بابایی درست کردیم.

البته تقریباً طرح های همشون رو بابایی کشید و از اونجایی که فقط طرح های خودش رو قبول داشت ، من دیگه سر خورده شدم و طرح ندادم.

حالا سر فرصت عکس کیفها رو و طرز درست کردن یک مدلش رو واست می ذارم که اگر بعدها دوست داشتی واسه خودت درست کنی.

و اما نکته جالبش اینجاست ......

فکر کن توی این شلم شوربای بازار که همه چیز از کشور چین وارد ایران میشه و جدیداً خودشون هم مثل مور و ملخ کل بازار قشم رو قبضه کردن و اکثر فروشندگان توی بازار نور  قشم چینی و ....(از این جور کشورها) هستند ، دوتا از کیفهای دست دوز من و بابا پرواز کرد و رفت چیـــــــــــــــــــــــــن.

بله دخترم یکی از مهندس های چینی کارخونه بابا اینها که از چین میان و وقتی میان اینجا دائماً در حال خوردن پسته و زعفرون و چایی زعفرونی هستن ، کیفها رو دست بابایی دیده بود و به مبلغ 20 دلار از بابا گرفته بودشون.

حالا جالبه که دوتایی رو که به نظر من از بقیه نا جالب تر بودن رو هم برده با خودش.

 

این هم عکس کیفهایی که رفت چین

 

 12

 

34

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان دخترا
10 تیر 92 18:07
میگم محبوبه جان منتظر حضور سبزت در چهل تیکه هستیم با این کیفای خوشگل!


ایشااله عزیزم. باور کن یادم میره از مراحل عکس بگیرم
khale mansoore
10 تیر 92 22:38
ایول اینا خیلی نازن بفرست بیان اینجا بقیش با من..............


منصوره جان تازه اینها اصلا خوب نبود به نظر من. اون سه تای دیگه خیلی ناز تر بودن.
من شاید آخر هفته بیام خونه مامان ، شما نمی یاین؟
الهام مامان علیرضا
10 تیر 92 23:36
به به مادر زنِ هنرمند...
از این کیف ها برایِ ما دامادِ عزیز هم درست کنید...
حالا چند حساب می کنی؟
اگه ارزون میدی تا مشتری شیم!!!


قابل نداره الهام جون. خیلی بلد نیستم. بذار خوب یاد بگیرم یک خوبش رو واستون درست می کنم.
مامان فرشته
11 تیر 92 1:05
وای من کم کم داره حسودیم میشه. اخه من هیچی از صنایع دستی بلد نیستم. در ضمن اگه فضولی نباشه میتونم رشته تحصیلیت رو بپرسم


من مهندسی عمران خوندم عزیزم.
به وبلاگ چهل تیکه یه سر بزن. اونجا چیزهای ساده و جالبی آموزش میدن.
جز لینکهای من هست.
اسماء ஜ مامانه فسقل ஜ
11 تیر 92 1:17
به به به ماهم یاد بدید بانوی نمونه


ایشاالله . چشم
ندا
11 تیر 92 9:02
واقعا خودت درست کردی؟خیلی قشنگن


آره خودم و بابای ترنم با هم درست کردیم. مرسی
مامان ایلیا
11 تیر 92 14:36
سلام مامانی.ماشالله به این دختر ناز و خوشگل.خدا حفظش کنه.
اسمشم مثل خودش قشنگه.
پسر ماهم خوشحال میشه به وبلاگش سر بزنید


ممنون عزیزم. حتما میام
بهار مامان ائلمان
11 تیر 92 15:22
به به ! چه خوشگل شدن اینا ! قرار بودالگو بدی برامون پس کو ؟


وقتی درست می کنم یادم میره عکس بگیرم. چشم . حتما.
SaYa
11 تیر 92 18:52
سلام محبوبه جون خوبی؟چه خبر؟وای عزیزم چقدر شیک درست کردی...ولی واقعا پیشرفت کارات معلوم شده عزیزم...جدی میگم...نسبت به کار قبلی خیلی عالیه....ایشالله که همیشه ساهد پیشرفتتون باشیم عزیزم
راستی عزیزم چرمش چیه؟


ممنون عزیزم. مرسی از تشویقت.
نا پیدا بودی دلمون تنگیده بود واست.
چرم طبیعی بزی هستش.
نیلوفر
12 تیر 92 12:43
بابا هنرمنددددددددددددد

از این کارا یاد ما هم بده. خیلیییییییییی قشنگه خیلییییییییی


مرسی نیلوفر عزیز. حتما . چشم
بهار مامان ائلمان
12 تیر 92 16:22
خوب بگو نمیخوام بزارم دیگه چرا سر کار میزاری البته اینجوری به نفع من به جاش میام امادشو از خودت میگیرم



بابا همین الان دارم یکی درست می کنم با عکس که بذارم. چرا می زنی؟؟؟؟؟؟
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ترنّم نامه می باشد