ترنّم جانترنّم جان، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره

ترنّم نامه

جای دندون های کوچولو

1392/6/15 18:30
نویسنده : باباي ترنّم
1,531 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خانوم خانوما

عزیز دلم ، دیروز من و بابا داشتیم با هم حرف می زدیم و تو هم از سر و کول من بالا می رفتی.

یک لحطه دست من سوخت و دیدم که بلهههههه....تو با اون دندونهای کوچولوت دستم رو گاز گرفتی.

چقدر هم تیز دندون هات نفسم.....

 

1

 

قربون اون دوتا دندون موشیت بشم من مامان.

 

سن ترنم : 7 ماه و 21 روز

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان حسام كوچولو
15 شهریور 92 19:41
روز دختر مبارک
امیدوارم مثل حنا با مسئولیت
مثه کزت صبور
مثه ممول مهربون
مثه جودی شاد و سر زنده
و مثل سیندرلا خوشبخت باشی !


مامان دخترا
15 شهریور 92 21:15
خدا می دونه که این درد چقدر دلنشینه!
خدا می دونه و یه مادر!
خدا لذت این درد رو به تمام آرزومنداش بده!


الهی آمین. واقعااااااااااااااااااااا لذت بخشه
نیلوفر
16 شهریور 92 0:54
آخی چه دندون هایی داره...
خدا حفظش کنه
ممنون که به ما سر زدین،لینکتون کردم،دوست داشتین ما رو لینک کنین...
خصوصی


مرسی عزیزم.با افتخار لینک شدید
فرشته مامان محمدرضا
16 شهریور 92 5:14
آخیییییییییی قربون دندون های ریز و تیزت ترنم جونمممممممم...........


ممنون. خدا نکنه خاله مهربون
ندا
16 شهریور 92 10:12
خیلی وقت بود نیومده بودم تو وبلاگت.چقدرمطلب ترنم

میگم برگشتی سرکارررررررررررر؟


سلام ندا جون. نه عزیزم. هنوز نرفتم سر کار
بهار مامان ائلمان
24 شهریور 92 12:27
افرین افرین به این میگن یک شاگرد با استعداد مامانش برای ادامه دوره اموزشیش شما میتوانید از تخفیفات ویژه استفاده کنید


پیرو اتفاقات در پس تلفن امروزمون فهمیدم که .....
الامان از این بچه ها....
جای گاز ائلمان خوب شد؟؟؟؟؟
بهار یک مامان گاز گاز شده
25 شهریور 92 8:28
جای کدوم یکیشو میگی روزی دویست بار گاز میگیره .بچه ام تو این زمینه اصلا مادر زاد با استعداده .کاملا سریع ، حرفه ای . موثر عمل میکنه که حتی یک بار هم تا حالا نتونستم جلوش رو بگیرم


پسر کو ندارد نشان از مادر!!!!!!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ترنّم نامه می باشد