ترنّم جانترنّم جان، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره

ترنّم نامه

روز دختر مبارک

1392/6/16 10:54
نویسنده : باباي ترنّم
1,137 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دردانه قلبم

 

دختران فرشتگانی هستند  از آسمان
برای پر کردن قلب ما با عشق بی پایان

ترنمم ، زیباترین واژه این روزهای زندگیم ، دختر عزیزتر از جانم ، امروز روز دختره و من از صمیم قلبم این روز رو بهت تبریک می گم.

 به یمن وجودت من مادر شدم و تو دخترم شدی. و من به خودم می بالم برای وجود نازنینت در زندگیم.

دختر مهربانم ، امید زندگی من و بابا ، عاشقانه ترین نگاههای زندگی ما به روی توست و تو بهانه خنده و شادی زندگیمان شدی. 

دخترم روزت مبـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــارک.

این هم کادوی شما ....

تقدیم به بهترین دختر دنیا و امید حیات ما
با آرزوی بهترین و برترین ها برای فرشته زندگیمون

 

1

 

سن ترنم 7 ماه و 21 روز

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

بابای ترنم
16 شهریور 92 12:33
عزیز دل بابایی روزت مبارک.
خاله منصوره و دوست جون
16 شهریور 92 15:44
عشق خاله و دوست جون روزت مبارک.


مرسی خاله مهربون ترنم
فرشته مامان محمدرضا
19 شهریور 92 3:15
عزیز دل خاله فرشته روزت مبارک.


مرسی خاله مهربون ترنم
الهام مامان علیرضا
22 شهریور 92 11:12

روزت مبارک خاله
ببخش من این روزها مهمون دارم و نتونستم به وب سر بزنم.


ممنون. خواهش می کنم عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ترنّم نامه می باشد