ترنّم جانترنّم جان، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره

ترنّم نامه

همچنان این مرخصی زایمان و .....

1392/5/26 23:12
نویسنده : باباي ترنّم
444 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسل جونم

انگار مرخصی زایمان یک قصه هزار و یک شب شده که پایان نداره.

طبق اعلام سازمان تامین اجتماعی مرکزی ، به دلیل عدم وجود بودجه نامه 9 ماهه بودن مرخصی زایمان به سازمانهای تامین اجتماعی استانها ابلاغ نمی گردد و من موندم و .....

هنوز واست پرستار پیدا نکردم که بخواهم برم سرکار.

بابایی هیچ جوره زیر بار مهد نمی ره و می گه حتماً باید واست پرستار بگیریم توی خونه.

حالا تکلیف این ماه 7 که نرفتم سر کار چی میشه؟؟؟؟!!!!

یک نامه و هزار هزار تصمیم گیرنده ........

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

نیلوفر
27 مرداد 92 11:34
محبوبه جون نمیتونی یه مدت مرخصی بدون حقوق بگیری؟؟ اینطوری تا یه مدت بیشتر پیش دخترت میمونی و از طرفی هم خیالت راحت تره. هرچی بچه ت بزرگتر باشه موقعی که بذاری مهد یا پرستار بگیری بهتره. میدونی میتونه بهت گزارش روز و بده.


با مرخصی بدون حقوق اداره مون موافقت نمی کنه.
واقعا ناراحتم بابت بچه ام. نمی دونم چه کنم.
اسماء ღمامانه فسقل ღ
28 مرداد 92 10:19
بیخیال اصلا نرو دیگه
چجوری میخوای از این دخملی دل بکنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


دست رو دلن نذار اسما جون که بدجوری توش موندم.....
بهار یک دوست قدیمی
29 مرداد 92 17:41
دوراهیه بدیه !و انتخاب خیلی سخته ! اما کارتو ول نکن شاید الان نظر سنگدلانه ای به نظر برسه امادر اینده از رها کردن کارت پشیمون میشی .اما اگر لقب مادر فدا کار راضیت میکنه ولش کن ببوسش بزارش کنار بهش هم فکر نکن .ولی هم تو هم من و هم اقاتون میدونن گذشته تو یعنی تحصیلاتت کارت و خیلی چیزهای دیگه باعث شد که تو الان تو این موقعیت باشی منظورم کیفیت موقعیتت نیست ها!البته ببخشید ترنم جونم که یکم بدجنسی میکنم اما مامانت هم باید یک وقتهایی یک کارهایی بکنه که شاید تو خوشنت نیاد خاله .
الهام مامان علیرضا
3 شهریور 92 11:06
به نظر منم کارت و بی خیال نشو
مدتی سخت میگذره
ولی عوضش ترنم جون مستقل بار میاد
در ضمن من هم پرستار و تجربه کردم و هم مهد رو و از مهد راضی تر بودم
موفق باشی عزیزم



خودم مهد رو ترجیح می دم ولی باباش اصلا راضی نمیشه.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ترنّم نامه می باشد