ترنّم جانترنّم جان، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره

ترنّم نامه

پایان هفت ماهگی میوه عمرم

1392/5/26 23:24
نویسنده : باباي ترنّم
570 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دردانه مامانی

ترنم ، دختر عزیزتر از جانم ، امروز پایان هفت ماهگی توست و تو از امروز وارد هشتمین ماه زندگیت شدی عزیز مامان.

روزها چه با شتاب می گذرد و ثانیه ها چه دیوانه وار یکدیگر را هل می دهند و به جلو می رانند.

باورم نمیشه .... چه زود می گذرد این لحطه های شیرین.

هفت ماه است که تو زندگی من و بابا رو مثل عسل شیرین کردی عروسک نازم.

و تو در پایان هفت ماهگی دوتا دندون داری ، سینه خیز می ری ، روی چهار دست و پات بلند میشی، از چیزی که خوشت نیاد اعتراض می کنی و ....

امید زندگی من و بابا ، امشب هم به مناسبت تولدت یک کوچولو با هم رقصیدیم و شادی کردیم.

الهی که صد ساله باشی و همیشه شاد زندگی کنی.

 

ترنم و بابا

 

ترنم 1

 

این لباسها هم کادوی تولد 7 ماهگی دختر ملوسم

 

کادو

 

ترنمم ، قلب تپنده زندگی من و بابا دوستت داریم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان دخترا
27 مرداد 92 11:26
این پیراهنه چقدر خوشگلش کرده هزار ماشالا.
هفت ماهگی مبارک ترنم گلی!


چشمهات قشنگ می بینه خانم. مرسی.
بهاره ، مامان نژلا و نیلا
27 مرداد 92 15:30
هفت ماهگی دختر خوشگلم مبارک،
همیشه سلامت باشی و باعث شادی مامان و بابا ،


ممنونم بهاره جان. ان شااله.
خاله منصوره و دوست جون
27 مرداد 92 18:02
هفت ماهگیت مبارک عشق من و دایی انوش.


منونم خاله مهربون
بابای ترنم
27 مرداد 92 18:07
بابا جونم الهی که 120 ساله بشی و همیشه ایام خوش و خوب و خرم باشی و درد و بلا ازت دور باشه ایشالله. دوست داریم بابایی......
بهار مامی ائلمان
27 مرداد 92 19:51
هزار ماشاالله .
مبارک باشه خاله فقط مامانش چرا این بار از اون شمعهای کمر قر دار نزاشتی براش ؟
خو چیکار کنم بسکه فضولم


ممنون خاله جون
یادم رفت شمع بذارم. بعدش که داشتم عکسها رو می دیدم متوجه شدم که شمع نذاشته بودم.
هنگامه
27 مرداد 92 22:35
مبارکهههههههههه


مرسی عزیزم
اسماء ღ مامانه فسقل ღ
28 مرداد 92 10:20
عکس خودت کو پس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


پشت صحنه......
مامان ارمیتا
28 مرداد 92 13:14
خوشکل خاله 7 ماهگیت مبارک


منون عزیز دلم
نازنین
28 مرداد 92 20:54
از طرف نیکو به دوست جونی خوشگلش: برایت دنیایی به زیبایی هر آنچه که زیبایش میدانی آرزو میکنم...
فرشته مامان محمدرضا
29 مرداد 92 4:28
7ماهگیت مبارک باشه خوشگل خانوم. لباست هم خیلی نازه حسابی چلوندنی شدی عزیزم
بهار مامی ائلمان
29 مرداد 92 17:42
خاله قالب نو مبارک این یکی خوشکل تر و خصوصی تره برات خاطرات خوشی ارزو میکنم
بهار(خواهر آروین)
29 مرداد 92 19:51
وای وای وای ترنم خانوم چه بزرگ شدن انشاالله 120 ساله بشه
بهار(خواهر آروین)
29 مرداد 92 19:52
میتونم بپرسم قالبشو اکجا درست کردن؟؟؟؟؟؟


بالای صفحه وبلاگ یه گزینه هست بنام "طراح قالب" روش کلیک کنید وارد وبلاگ طراح قالب میشه.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ترنّم نامه می باشد