ترنّم جانترنّم جان، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره

ترنّم نامه

کادوی بابا

1392/5/29 17:46
نویسنده : باباي ترنّم
939 بازدید
اشتراک گذاری

ترنّم جان ، دخترم سلام

بابایی خوشگل من ، هفتمین ماهگردت مبارک. ایشالله که 120 ساله بشی و در پناه خداوند بزرگ همیشه سالم و سلامت باشی عزیز دل بابا.

گل دخملم. واسه هفتمین ماهگردت یه هدیه ویژه واست دارم و اونم قالب جدید وبلاگت هست که با عکسهای خودت و مخصوص دختر گل بابایی طراحی کردیم واست که امیدوارم خوشت بیاد و ازش لذت ببری.

من که خیلی دارم باهاش حال میکنم هر وقت وبلاگت رو باز میکنم عکس روی ماهت رو میبینم و کلی ذوقت میکنم.

ایشالله که همیشه "وان یکاد" تو رو از چِشمِ شور آدمای شور چشم مصون و محفوظ بداره. آمین.

دوست داریم (M&Y).

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

ماما طهورا
29 مرداد 92 23:29
ترنم جونم خانوم خانوما 7ماهگيت مباركككككككككككككككككك عزيز دلم واي داشت يادم ميرفت عسل بانو قالب وبلگت هم مبارككككككككككككككككككككككككككك
فرشته مامان محمدرضا
30 مرداد 92 4:28
قالب نو مبارکت باشه ترنم جون انشالله وبلاگت پر باشه از خاطرات خوب و شیرین.
مامان ارمیتا
30 مرداد 92 13:03
قالب جدیدت مبارک خانوم کوچولو
اسماء ღ مامانه فسقل ღ
30 مرداد 92 14:44
قالب جدید مبارک چه خوشکللللللللللللللللللللللللللللللللله
نیلوفر
30 مرداد 92 22:29
عزیززززززززززممممممممممم چقدر وبلاگت قشنگ شده. اون عکس بالای صفحه که حسابی دلبری میکنه. خدا حفظش کنه.
مامان رادمهر
31 مرداد 92 1:20
هفت ماهگیت و قالب خوشگل وبلاگت مبارک عزیزم مامان و بابای با سلیقه ای داری ، قدرشونو بدون
بهار(خواهر آروین)
31 مرداد 92 17:14
سلام.
من پست جدید گذاشتم برای وبلاگ.
لطفا یه سر به وبلاگمون سر بزنید


حتما عزیزم
الهام مامان علیرضا
3 شهریور 92 11:01
هفت ماهگیت مبارک عزیزم




ممنون خاله مهربون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ترنّم نامه می باشد