ترنّم جانترنّم جان، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره

ترنّم نامه

قالب جدید

1392/6/1 23:08
نویسنده : باباي ترنّم
912 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ناز نازی مامان

دختر نازم قالب جدید وبلاگت مبارک باشه مامانی.

عزیز دلم ، من و تو چند روزی بندر نبودیم و از اونجایی که خیلی هم سرم شلوغ بود نتونسته بودم بیام نت.

امروز که با بابایی برگشتیم بندر ، بابایی گفت سری به وبلاگت بزنم و وقتی اومدم  اینجا دیدم که بابا یک قالب جدید اختصاصی واسه دخترم سفارش داده.

عزیز دلم قالب جدید وبلاگت مبارک باشه.

بابای مهربون ممنون . خیلی ناز شده قالب وب دخترمون. قربونت برم که حسابی حواست به دخترک هست.

(فقط همیشه یادت می ره که می گم : لطفا نظرات دوستان من رو بدون جواب تایید نکن!!!!!!)

________________________________________________________

پا نوشت : دوستهای عزیزم ، ممنون از همه تون به خاطر تبریک هفت ماهگی ترنم .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

ندا
2 شهریور 92 8:30
قالب جدید مبارکه مبارکههههههههههههههههههههههههههههه.دست دستتتتتتتتت


ممنون ندا جان
الهام مامان علیرضا
3 شهریور 92 10:55
قالب جدیدت مبارک ترنم نازم
خیلی زیبا شده
آفرین به بابایی با سلیقه



چشمهات قشنگ می بینه. ممنون عزیزم
دختر دلشکسته
9 شهریور 92 18:58
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ترنّم نامه می باشد