ترنّم جانترنّم جان، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره

ترنّم نامه

ترنم در باغ

1392/7/28 12:45
نویسنده : باباي ترنّم
363 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر قشنگم

ترنم جان ، هفته قبل رفتیم فسا خونه مامان بابایی و عمه.

عکسهای پایین مربوط به روز عید قربان هست که رفتیم باغ بابای زن عمو.

 

اولش که رسیدیم شما خواب بودی.

 

ترنم در باغ1

 

الهی که من فدای این نگاه معصومت بشم مامان. تازه از خواب بیدار شدی.

 

ترنم و باغ2

 

این هم دخترم و گلی که بابابزرگ واسش چیده...

 

ترنم و باغ3

 

 

دوستت داریم گل خوشبوی زندگیمون.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

khale mansoore
28 مهر 92 22:22
خاله دورت بگرده


خدا نکنه خاله
ماماطهورا
29 مهر 92 11:59
سلام خانومي هميشه به گردش قربونش بره خاله گل كنار گل چي ميشه


مرسی عزیز دلم. لطف داری سعیده جان
یاسمن مامان ترمه
4 آبان 92 20:09
عزیزم چه نی نی نازی


ممنونم گلم
بهاره ، مامان نژلا و نیلا
5 آبان 92 15:37
قربون اون نگاه ناز و معصومت ،
هر روز خواستنی تر می شی که جوجو ،
ماشااله


مرسی بهاره جان
مامان محیا
5 آبان 92 20:20
salam azizam taranom jon che naz shode khoda hefzesh kone


ممنونم عزیز دلم. لطف دارید
مامان دخترا
8 آبان 92 11:39
خیلی قالب وبلاگ ترنم خوشگله.
خصوصی داری.


مرسی گلم.
جیران بخشنده
9 آبان 92 10:50
سلام من جیران هستم 14 سالمه و مدتی که با وب ترنم جون اشنا شدم دختر خیلی نازی دارید


مرسی عزیزم. ممنون از لطفت .
نیلوفر
9 آبان 92 12:09
آخی...خدا حفظش کنه براتون
خودت گلی ترنم جان


ممنونم عزیز دلم
مامان پارسا
11 اسفند 93 19:06
سلام دارم وب دختر گلتو میخونم بابای منم اهل فسا هست
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ترنّم نامه می باشد