ترنّم جانترنّم جان، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

ترنّم نامه

اتاق یا تابلو آموزشی ؟؟؟!!!

1392/8/11 11:40
نویسنده : باباي ترنّم
569 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس کوچولوی مامان

ترنم جون ، دختر گلم ، کارتهای آموزشی ات رو که می گرفتم جلوت تا نشونت بدهم همش می خواستی از دستم بگیری و ببری توی دهنت.

واسه همین من هم کارتهات رو زدم روی در کمد تا اینجوری دستت نرسه و نخواهی از دستم بگیری.

و.....

وقتی بابا از سر کار اومد طبق معمول به کار مامان ایراد گرفت و گفت که اینها خیلی نامرتبه و خودم واسش درستش می کنم.

البته من فقط اعداد رو واست زده بودم ولی بابا بقیه رو هم واست زد روی در کمد و دیوار.

(حالا ما نفهمیدیم این اتاق خوابه یا تابلوی آموزشی ترنم بانو؟؟؟)

 

این هم نتیجه کار بابا واسه دختر دردونه اش

 

تابلو آموزشی ترنم 1

 

تابلو آموزشی ترنم 2

 

و البته قابل ذکر باشه که شما اصلاً یک جا بند نمی شی که من بتونم این کارتها رو واست بخونم و هیچ جوره پای آموزشت نمی شینی.(می دونم که هنوز واست زوده واسه همین اصراری ندارم.)

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

بهار
11 آبان 92 18:52
یعنی من کشته اون بچه داری شما دوتام اخه خوشتیپ اون همه معلوماتو یک هو ریختی جلو بچه خوب جذابیتشو از دست میده براش که خورد خورد اون همه سوادو بچپونید تو مغز اون فنچولک شما دوتا وضعتون از ما دو تا هم خرابتره که


حالا نه ما خیلی حوصله داریم که بگیم و نع ترنم اهل گوش دادنه.
خیالت راحت فقط دکوره اینها.
الهام مامان علیرضا
15 آبان 92 9:49
کار جالبیه
کارت های علیرضا که یه سری هاش پاره شد و چسب زدم
البته من اصلا عجله ای برای آموزش ندارم
هر زمان علیرضا علاقه ای به آموزش نشون داد بهش یاد میدم



راستش الهام جان. من هم هیچ عجله ای ندارم و از وقتی کارتها رفته روی دیوار ، رسما آموزش تعطیل شده.(آیکون یک مامان بی حوصله)
جیران بخشنده
16 آبان 92 8:57
چه کار جالبی


مرسی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ترنّم نامه می باشد