ترنّم جانترنّم جان، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره

ترنّم نامه

شیطنت هایی از جنس ترنم

1392/9/25 11:39
نویسنده : باباي ترنّم
1,713 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قلبم

ترنمم ، دختر نازم ، الهی که من فدای تو و شیطنت های شیرینت بشم که حسابی این روزهای من و بابا رو قشنگ کردی.

و اما مدل شیطنت هات.....

 

اسباب بازیهات رو میریزی بیرون و خودت میشینی توی سبد اسباب بازیهات

 

ترنم1

 

امان از دست بابایی که به شما کاکائو می ده....

 

ترنم2

 

اونجا چه کار می کنی ؟؟؟؟...

 

ترنم3

 

رفت و آمد از زیر این صندلی هم که کار هر روزته.....

 

ترنم4

 

و تلاش برای نشستن و سوار شدن روی این قفسه های عروسکهات

 

ترنم5

 

ترنم6

 

ترنم 7

 

(البته اینجا من کمکت کردم و نشوندمت)

و..... و این دسته گل آخری که نو بره.

بچه ای که از یک لحظه غفلت مامان سوء استفاده می کنه و می ره توی بالکن ، نتیجه اش بهتر از این نمیشه .( الهی که من فدای اون پاهای کوچولوی خاکی ات بشم.)

 

ترنم9

 

ترنم10

 

عاشقتم دختر ناز و مهربونم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

فرشته مامان محمدرضا
25 آذر 92 16:40
آخییییییییییییییی خیلی نازیییییییییییییییییییی. دلم برات یه ذره شده بود. قربونت برم عسیسم[قلب خدا نکنه عزیزم. مرسی
بهار مامی ائلمان
25 آذر 92 16:51
ترنم نازم شما احتمالا با تارزان نسبتی نداری خاله والله چه بگم؟؟؟؟
جیران بخشنده
25 دی 92 11:10
ای جانم ترنم خوشگل و شیطون خیلی دوست دارم عزیییییزم ممنوم عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ترنّم نامه می باشد