ترنّم جانترنّم جان، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره

ترنّم نامه

جا مانده هایی از ده ماهگی

1392/9/24 14:07
نویسنده : باباي ترنّم
650 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامان

دختر نازم ، خیلی وقته که فرصت نمی کنم تا بیام و واست بنویسم. آخه صبح ها که اداره هستم و بعد از ظهرها هم که باید به تو و کارهای تو و فکر شام و ناهار فردا و خلاصه هزار جور کار برسم. اینترنت خونه هم که هنوز بابا فرصت نکرده راه اندازی کنه.

حالا امروز می خواهم یک چیزهایی رو که از قبل مونده واست بذارم.

 

اول کادوی تولد ده ماهگیت که فراموش کرده بودم عکسش رو بذارم.

 

1

 

2

 

و حالا بقیه وسایلی که باز هم مامانم و خاله ها زحمت کشیدن و واسه دخترم خریدن ....

 

 

 این لباسهای خوشکل رو خاله مرضیه از تهران واست خریده.

 

3

 

این عروسک رو هم خاله مهدیه هفته پیش که اومدن بندر واست آورده بود و دوتا کش موی ناز هم از سیتی سنتر واست خرید

 

4

 

5

 

این لباس هم خرید مامان جون ( مامانم ) واسه شما گل دختر مامانه.

 

6

 

دست همشون درد نکنه که طبق معمول ما رو لبریز از محبتشون کردن.

راستی چند روزی بود که حلقه های برج هوشت رو به عنوان النگو می انداختی به دستت و من هم که دیدم دوست داری رفتم واست چندتا النگو رنگی خریدم و این کش مو. ( موهات هم که بلند نمیشه تا ببندم واست)

 

8

البته همچنان دارم می گردم که سایز بزرگتر رو واست پیدا کنم که راحت در بیاری و بذاری دستت. چون دوست داری مرتب دستت کنی و در بیاریشون. ولی نمی دونم چرا هر چه می گردم سایز بزرگش رو توی بندر پیدا نمی کنم.

 

به هر حال خیلی دوستت دارم عشق من.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

فرشته مامان محمدرضا
24 آذر 92 15:14
سلام محبوبه جون خوبین. خانومی دلم واسه ترنم جونم یه ذره شده چرا عکس جدید نمیذارین. کادوهاش هم خوشگلن مبارکش باشه و به سلامتی ازشون استفاده کنه.
باباي ترنّم
پاسخ
سلام عزیزم. مرسی از محبتت. حالا می خواهم بذارم ولی وقت نمی کنم. امروز دیگه حتما می ذارم.دل به دل راه داره.
نیلوفر
24 آذر 92 19:56
ای جونم. عین لباسهای عروسکها میمونه. خیلی قشنگن. ممنونم عزیز دلم
یاسمن مامان ترمه
21 دی 92 18:43
عزیزم تولد ده ماهگیت مبارک ممنون گلم
جیران بخشنده
25 دی 92 11:07
واااای چه چیزای خوشگلی مبارکه ترنم جونم مرسی گلم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ترنّم نامه می باشد