ترنّم جانترنّم جان، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره

ترنّم نامه

گذر ایام....

1392/9/3 8:49
نویسنده : باباي ترنّم
338 بازدید
اشتراک گذاری

سلام میوه عمر مامان

ترنم جونم ، دختر کوچولوم ، روزها به سرعت برق و باد داره میاد و می ره و تو داری بزرگ میشی و من و بابایی هم ذوقت رو داریم.

هفته پیش من و تو هر دوتامون حسابی مریض شدیم. یک سرماخوردگی جانانه.

تو که تا 40 درجه تب داشتی و چند شب حسابی من و بابا رو بیدار نگه داشتی.

الان خدا را شکر بهتر شدی ولی دو هفته هست که فقط شیر می خوری و لب به غذاهای دیگه نمی زنی و کلی لاغر شدی. خیلی فکر و خیال غذا نخوردنت رو دارم. بچه داشتن و مادر بودن خیلی سخته....

الهی که همه درد و بلات به جون من بخوره ولی تو هیچ وقت مریض نشی دختر شیرینم.

از روز جمعه هم مامان و بابام اومدن بندر تا فعلاً چند روزی نری مهد کودک تا خوب بشی.

ولی بعد از رفتنشون دوباره باید بذارمت مهد عزیز دلم.

این روزها خیلی درگیری ذهنی دارم ترنمم.....

دلم کمی آرامش می خواهد......

راستی دخترم ، ده ماهگی ات مبارک مامانی. و چه زود گذشت.....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان ترنم
3 آذر 92 9:19
سلام ترنم کوچلو شما هم اسم دخمل من هستی ولی اون خیلی از شما کوچکتر اگه دوست داشتی باهم تبادل نظر داشته باشیم
نیلوفر
3 آذر 92 11:15
عزیزدلمممممممممممم فداش شم چرا تب کرده بود؟؟؟ انشااله که زود زود زود خوب خوب بشه. دوست گلم نمیدنم حاجتت چیه ولی هرچی هست از خدا میخوام بخاطر این فرشته ی نازت هرچه زودتر حاجتت و برآورده به خیر کنه. سرما خوردگی و ویروس و تب و این چیزها. ممنونم نیلوفر جان از دعای خوبت
الهام مامان علیرضا
3 آذر 92 11:34
ده ماهگیت مبارک عزیزم محبوبه جون نگران از دست رفتن وزن نباش بعد از بهبود بلافاصله وزنش برمی گرده به حالت عادی. علیرضا هم تا 20 ماهگی خیلی تپل بود و الان دیگه قد میکشه و لاغر شده ایشالا حال ترنم جون به زودی خوب بشه ممنونم الهام جان. فعلا که حسابی لاغر شده
خاله منصوره
3 آذر 92 17:08
الهی خاله قربونش بره نبینم مریضی نفسمو.
منا مامان الینا
11 آذر 92 11:08
عزیز دلم 10 ماهگیت مبارک چیز دیگه ای تا یکسالگیت نمونده پرنسس کوچولو ممنونم منا جان. اره خیلی زود گذشت
یاسمن مامان ترمه
11 آذر 92 17:04
عزیزدلم دختر بندری من چرا مریض شدی؟ ایشالا زودی خوب خوب شی یه بوس به خاله بدهدیدی خوب شدی فدای محبتت بشم یاسمن جان.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ترنّم نامه می باشد