ترنّم جانترنّم جان، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره

ترنّم نامه

ترنم و کارهای مامان و سرگرمیهاش...

1392/10/24 9:34
نویسنده : باباي ترنّم
399 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس مامانی

ترنم جونم ، همیشه وقتی من در حال انجام کارهام هستم ، شما میایی و می چسبی به پاهای من و دور و بر منی . من هم گاهی واسه سرگرم کردنت دست به دامن وسایلی میشم که البته بیشتر از چند لحظه واست جالب نیستن و معمولاً همه چیز خیلی زود واست تکراری میشه.

گاهی هم خودت در کابینت رو باز می کنی و وسایل را می ریزی بیرون.

یعنی در واقع من از سمت راست آشپزخانه جمع می کنم و شما از سمت چپ ریخت و پاش می کنی.

الهی که دردت به جونم دختر ملوسم که شدی شیرینی زندگیم.

 

این ها رو خودت از کابینتها و از این ور و اون ور آوردی بیرون...

 

1

 

2

 

اینجا هم خونه خاله مهدیه بودیم (کرمان) و چون همه بیمارستان بودن ، من خونه مونده بودم  و به کارها می رسیدم و واسه سرگرمی شما ناچاراً خودم چیزهایی رو می ریختم دم دستت.

 

3

 

4

 

اینجا هم می خواستم شام درست کنم و شما رو اینجوری توی تختت سرگرم کردم.

(قابل ذکر باشد که جنابعالی هیچ علاقه ای به اسباب بازی نداری و معمولاً کم با اسباب بازی سرگرم میشی)

 

5

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

خاله منصوره
24 دی 92 19:41
خاله دوست دارییییییییییییییییییییییییییییییییییییییم
بهار مامی ائلمان
24 دی 92 22:58
وای شیمکشو ببین! چنقده تپل شده! بخورمت فنچولک خاله دلم برات تنگ شده بود خاله
MAMANE MAHYA
25 دی 92 11:07
SALAM GOLAM PISHAPISH TAVALODET MOBARAK HEZAR SALE BESHI مرسی خانومی.
جیران بخشنده
25 دی 92 11:14
بامزه ترین دختر دنیاایییی ترنم ناااااز مرسی
مامان ارمیتا
25 دی 92 13:24
سلام خانومی دلمون تنگ شده بود واسه این دخملی.عزیزم کاراش کپیه ارمیتاست مرسی عزیزم. آره دیگه شیطونی هاشون خیلی شبیه همه
نیلوفر
25 دی 92 14:56
خوب مامان محبوبه دخملت خانوم شده دیگه. با کار بچه ها کار نداره. میخواد سر از کار آدم بزرگا در بیاره. آره دیگه. فقط خیلی دیگه فاطی شده با کار بزرگترها
فرشته مامان محمدرضا
25 دی 92 19:17
قربونت برم ترنم جونمممممممممممممممممممم. خیلی دوستت دارم عزیزم. مرسی فرشته جانم
مامانی درسا
26 دی 92 1:57
زیبایی گل رابرای زندگیت وکوتاهی عمرش را برای کوتاهی غمهایت آرزومندم. تولدت مبارک! ممنونم خانومی عزیز
mamanenini
26 دی 92 8:15
سلام تولدگلتون مبارک مرسی عزیزم
مامان آینده
26 دی 92 10:54
به به یه ترنم ناز. تولدت مبارک عزیزم. مامان آینده مرسی خانومی
'گل هاي بهشت
26 دی 92 14:08
سلام تولد فرزندشما مبارك اميدوارم صدوبيست سال به خوشي و سلامتي و سعادت زندگي كنه و فرزندي صالح و خوب براي شما باشه . از همون فرزندها كه حضرت محمد"ص"بهشون ميگه"گل هاي بهشت" خیلی ممنونم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ترنّم نامه می باشد