ترنّم جانترنّم جان، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

ترنّم نامه

از تو به یک اشاره از بابا به سر دویدن...

1393/2/10 13:25
نویسنده : باباي ترنّم
382 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل دخترم

ایام عید که خونه مامانی بابا بودیم شما مینشستی روی دوچرخه فرآیین و عمو هم هلت می داد واست " دی دی " می کرد.

یک روز که من و تو با هم توی بالکن بودیم چشمت خورد به دوچرخه پسر همسایه و گفتی " ماما ، دی دی ، دی دی " .

دیروز من و تو و بابا رفتیم پاساژ سپهر تا واسه اتاقت خرید کنیم. وقتی رفتیم طبقه پایین شما چشمت افتاد به دوچرخه و سه چرخه و ...  گفتی : "بابا ، دی دی ، دی دی "

بابا هم گفت "واست سه چرخه بخریم " و جالب بود که بین همه اون چرخ ها بابایی بزرگترینشون رو واست انتخاب کرد. البته علیرغم مخالفت من که میشه کوچکتر هم بخریم بابایی همون که خودش دوست داشت رو واست خرید.

با چرخت تا کنار ماشین اومدی و من بغلت کردم که سوار ماشین بشیم و بیاییم خونه. جوری گریه سر دادی و اشک ریختی و داد و فریاد به راه انداختی که مجبور شدیم چرخت رو بذاریم روی صندلی عقب و تا خونه تو نشستی روی چرخت. من هم مواظبت بودم که نیفتی.

مبارکت باشه دختر عزیزم.

(مامان نوشت : خوش به حالت که بابا اینقدر هواتو داره. کی مثل شما عزیزم.)

 

1

 

2

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

niloofar
12 اردیبهشت 93 13:03
چه سه سرچرخه ی خوشملیییییییییی. ببین این فسقلی ها چطوری میشن پرنسس و همه حرفهاشون برو داره. عزیزمممممم
باباي ترنّم
پاسخ
واقعا هم پرنسس هستن و حرفشون خریدار داره .مخصوصا پیش باباها.حالا ان شاالله ارغوان که دنیا بیاد خودت می بینی
الهام مامان علیرضا
18 اردیبهشت 93 14:20
مبارکت باشه عزیز خاله محبوبه جون فکر به نظر می رسه داری به عشق پدر و دختری حسادت می کنی؟!
باباي ترنّم
پاسخ
نه بابا ، من جرات حسادت هم ندارم به دختر بابا
فرشته مامان محمدرضا
19 اردیبهشت 93 16:07
مبارکت باشه ترنم جونم چه سه چرخه ی خوشگلی.
باباي ترنّم
پاسخ
ممنونم فرشته جان
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ترنّم نامه می باشد