ترنّم جانترنّم جان، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره

ترنّم نامه

روزهای زیبای من و تو (10)

1393/2/9 12:54
نویسنده : باباي ترنّم
1,467 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ترنم جانم

دختر عزیز و شیرینم ، مهربانم تو این روزهایم را برایم به بهترین زمانهای زندگیم تبدیل کردی.

واقعاً این لحظات با تو بودن را خیلی دوست دارم و از لحظه به لحظه اش لذت می برم.

صبح ها که کارمند وار ساعت 6.30 می ری مهد و ظهرها ساعت 2.30 هم با مامان میایی خونه. معمولاً بعد از ناهار یک خواب حسابی می زنی. البته به شرط اینکه توی مهد نخوابیده باشی وگرنه از خواب خبری نیست.

از خواب هم که بیدار میشی کلی بد اخلاقی می کنی تا وقتی که سر حال بشی. هوا هم که دیگه گرم شده . ولی گاهی با هم می ریم توی بالکن و تو حسابی بازی می کنی. البته بیشتر دوست داری آب بازی کنی. من هم بعضی وقتها اجازه می دهم که حسابی خیس بشی.

ضمناً ، دیگه تقریباً راه افتاده ای و خیلی ذوق داره وقتی با اون پاهای کوچولوت قدم می زنی توی خونه .

هر وقت هم که دلت بخواهد بری بالکن کفشهات رو میاری و می گی " پا" . من هم کفشهات رو پات می کنم و می ریم بالکن.

عکسهای پایین هم مربوط به دو روز پیش هست که با هم رفتیم توی بالکن و تو بازی کردی و کلی راه رفتی و البته کلی هم با هم پفک خوردیم. خیلی خیلی به هر دوتامون خوش گذشت. همه لحظه های با تو بودن به من خوش می گذره ترنم شیرین و دوست داشتنی من.

(راستی این تخته ها و قالی بخت برگشته هم مربوط به تخت من و بابا و فرش اتاق خواب ماست که به لطف تصمیم مامان مبنی بر تبدیل اتاق ما به اتاق شما سر از بالکن در آورده اند.)

 

1

 

2

 

3

 

4

 

5

 

6

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

zahra
9 اردیبهشت 93 15:36
نازی نی نی تون چقدر خوردنیه مثل پفک دستش خوش بحالتون که بابایی شون هم ترنم رو این همه دوس داره ایشالا همیشه شاد و سلامت باشید
باباي ترنّم
پاسخ
ممنون زهرا جان.
خاله منصوره و دوست جون
9 اردیبهشت 93 16:25
من واسه دیدنت بی طاقتم نفس خاله
باباي ترنّم
پاسخ
دل به دل راه داره
بهار مامان ائلمان
10 اردیبهشت 93 10:08
سلام خاله !قربون اون صورت پفکیت برم .
باباي ترنّم
پاسخ
سلااااااااااااااااام. خوبی؟
ملودیای مامان و بابا
10 اردیبهشت 93 11:25
فدای این دختر نازم بشم , عجب پفکی می خوره ترنمم
باباي ترنّم
پاسخ
خدا نکنه نسیم جان. اره دیگه این پفک خوردن یکی از خلافهای گنده ترنم هست
مامان دخترا
12 اردیبهشت 93 18:41
عزیزززززززززززززززم با اون پفک خوردنش!
الهام مامان علیرضا
18 اردیبهشت 93 14:22
خوبه که این پفک وجود داره و می تونی به عنوان طعمه برای راه قدم برداشتن ترنم استفاده کنی فدات شم خاله منم پفک
باباي ترنّم
پاسخ
کاش نبود این پفک. ترنم خیلی دوست داره .من اصلا حریفش نمیشم
maman neda
28 اردیبهشت 93 12:54
fadash besham.che nanazi shode bara khodesh.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ترنّم نامه می باشد