ترنّم جانترنّم جان، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره

ترنّم نامه

گل کردن ذوق هنری مامان (کیف چرم)

1392/3/18 10:53
نویسنده : باباي ترنّم
1,851 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ناز گل مامان

عزیز دل مامان از اونجایی که من هر چند یک بار حس یک کاری در وجودم زنده می شود ، اینبار تصمیم گرفتم واسه دایی علی یک کیف پول چرم بدوزم.

شب اول تعطیلات علی رغم خستگی تا ساعت دو شب بیدار بودم و تکه های چرم رو بریدم و فردا هم توی طبیعت و از این فرصت که دیگران مواظب تو بودند سوء استفاده کردم و کیف دایی علی رو دوختم. 

 

این هم کیف پول دایی علی ، هنر دست ماماننیشخند

 

کیف چرم1

 

کیف چرم2

 

این هم یک عکس مرتب از کیف

 

کیف چرم 3

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

SaYa
18 خرداد 92 17:52
سلام عزیزم...چه قشنگه ه ه ه
منم موخواااااام



مرسی گلم. قابل نداره. می خواهم چندتای دیگه هم بدوزم. عکسش رو می ذارم. هر کدوم رو خواستید فقط بگو تا با احترام نقدیم کنم.
SaYa
18 خرداد 92 21:46
تـنهــــا چیزی که خرجــــی ندارد

جـــاری شدن در ذهــــن دیــــگران است....

پس آنگونه جاری شــــوید

که خنــده بر لبانشـــان نـــــــقش بــــبندد ...

نه نـــــــفرت در دلشـــــــان

برای تو دوست گلم که جاری شدنت در ذهنم همیشه با لبخنده


خیلی عالی بود سایا جان. ممنون از کامنت قشنگت
مامان دخترا
19 خرداد 92 1:18
خیلی خوشگله!
بابا هنرمند!
طرز درست کردنش رو بفرست بذاریم توی وبلاگ دیگه!


مرسی. ولی کی به پای شما می رسه.از مراحلش عکس ندارم. چندتای دیگه می خواهم درست کنم.آماده شد واستون می فرستم.
الهام مامان علیرضا
19 خرداد 92 9:30
مشخصه شما خیلی دخملی ماهی هستی که مامانت فرصت پیدا می کنه کار هنری بکنه
قشنگه



منون. بقیه دخترم رو مواظبت کردن تا من کارم رو انجام بدم.
SaYa
19 خرداد 92 14:53
وااای نه بخدا
من که راضی نیستم عزیزم
هرگز چیزی در قبالش ندارم که تقدیمت کنم
به شرطی که قیمتشو بهم بگی باشه؟
عزیزیییییییییی
مرسی از ابراز محبتت گلم


سایا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سميه مامان گل دخترا
19 خرداد 92 15:44
اولاً رسيدن بخير
دوماً هميشه به شادى و گردش
سوماًً خيلى هنرمندى مامانى زرنگ
فقط من بى هنر موندم....


مرسی سمیه عزیزم. قبلا بهت گفته بودم که هنرت کجاست و چه زیباست.
الهام مامان علیرضا
19 خرداد 92 15:53
سلام عزیزم
اگه برات سخته اصلا دوست ندارم معذب بشی عزیزم
من خیلی دلم میخواست دعوت بشم بخاطر همین فکر کردم شاید شما هم دلتون بخواد
راحت باشید
راستی کیفتون هم خیلی زیباست.کسی که اینقدر هنرمند باشه و فکرش درگیر هنر، دیگه وقتی واسه فکر کردن به بازی پیدا نمی کنه.



ممنون عزیز دلم. شرمنده.به خدا این روزها به خاطر بی قراری ترنم خیلی ذهنم کار نمی کنه که بخواهم جواب خوب بدهم به سوالات و جالب اینجاست که خودم هم خیلی دلم می خواست دعوت بشم.شاید چند روز دیگه جواب دادم.باز هم ممنون و شرمنده
نیلوفر
19 خرداد 92 22:21
آورینننننن آوریییینننننننننن

نحوه دوخت این کیف و به ما هم بگو خوب. چی میشه مگه؟؟؟؟؟


چشم. حتماً.از مراحل این عکس نداشتم.اگر جدید دوختم طرز دوختش رو هم می ذارم.
SaYa
20 خرداد 92 3:44
جووووووووونم؟
مامان فرشته
22 خرداد 92 4:44
ماشالله مامان هنرمند. واقعا خیلی عالیه که با بچه داری حوصله برای کارهای هنری براتون می مونه. حتما برا خودت اسپند دود کن عزیزم


مرسی ممنون از تشویقهات
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ترنّم نامه می باشد