ترنّم جانترنّم جان، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره

ترنّم نامه

یه غیبت طولانی

1392/7/1 21:00
نویسنده : باباي ترنّم
355 بازدید
اشتراک گذاری

ترنّم جان ، دخترم سلام

الان یه چند روزی میشه که رفتیم خونه ی جدید خودمون و متاسفانه اینجایی که هستیم نقطه کور آنتن دهی وایمکس مبین نت هست که یعنی فعلا یه چند وقتی اینترنت نخواهیم داشت تا یه فکری واسش کنم و مامانی هم که طفلک بد جوری کلافه شده از این بی اینترنتی....

اینا را واست نوشتم تا بدونی که ما یادمون نرفته وبلاگتو... فقط فعلا اینترنت نداریم که ایشالله به همین زودیا درستش میکنم.

دوست داریم (M&Y)

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله منصوره و دوست جون
31 شهریور 92 17:30
زود باشین دیگه. دلمون یه ریزه شده واسه ترنمی.


به همین زودی ان شاالله
نیلوفر
31 شهریور 92 18:30
خونه جدید مبارکههههههههههههههه

انشااله خشت به خشتش براتون برکت و سلامتی بیاره.


ممنونم. خیلی لطف دارید
الهام مامان علیرضا
11 مهر 92 12:54
خستۀ اسباب کشی نباشی محبوبه جون
منم چند بار اومدم و دیدم خبری نیست داشتم نگران می شدم
ایشالا براتون پر از خیر و برکت باشه خونه جدید
راستی چی شد مرخصی زایمان؟ نه ماه شد یا نه؟ نیست که شما در جریان هستی دارم اطلاعاتم و زیاد می کنم!!


ممنون عزیزم. لطف دارید.
نه ، نه ماه نشد. من الان واسه 3 ماه آخر که نرفتم دیگه تامین اجتماعی حقوق نداد.من هم خیلی پیگیر نشدم. ولی فکر کنم بیمه ام هم که ادارمون فرستاده تامین اجتماعی در نطر نگرفته. حالا 27 مهر که برم سر کار باید پیگیر بیمه ام بشم. حف.ف هم بی خیال دیگه. به خاطر ترنم فیدشو زدم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ترنّم نامه می باشد