ترنّم جانترنّم جان، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 13 روز سن داره

ترنّم نامه

ترنم و کیان

1396/4/11 11:58
نویسنده : باباي ترنّم
1,148 بازدید
اشتراک گذاری
ترنم و کیان من سلام
گلهای زندگیم سلام....
عزیزان دلم, چشم و چراغ خونه ام.....
با ترنم نغمه دلنشین خدا توی زندگیم شنیده شد و با تو کیانم خداوند مهرش را در حقم تمام کرد و روزگار لبخندش را نثار من و بابا کرد.
جز شکر خدا و تشکر از مهر بی پایانش هیچ حرفی واسه گفتن ندارم و واقعا از اینکه شما دوتا دسته گلم رو کنار هم می بینم خیلی لذت می برم.
با اومدن کیان, با وجود تلاش من و بابا متاسفانه ترنم شدیدا دچار تغییر رفتار شد و خیلی عذاب کشیدی دختر کوچولوم. مخصوصا که همون موقع هم دستت در رفت و گچ گرفته شد.
الان خدا را شکر رابطه تون با هم خیلی بهتر شده. البته همون روزهای اول هم کیان رو اذیت نمی کردی و با گریه و بهانه گیری فقط خودت عذاب میکشیدی.
به هر حال اون روزها گذشت و الان واقعا از بابت داشتن شما دوتا دسته گلم راضی هستم.















پسندها (1)

نظرات (2)

خاله منصوره
12 تیر 96 17:32
عاشقتونم نفسای خاله
مامان ایلمان
10 دی 96 22:54
سلام خاله .... به لطف فیلترینگ تلگرام من بعد مدتها امدم اینجا سر زدم ...ترنم نازم کیان خوشکلم عاشقتونم دلم براتون تنگ شده خیلی یادش بخیر تابستون چند باری قسمت شد ببینمتون از نزدیک انشالله همیشه سلامت و تندرست باشید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ترنّم نامه می باشد