ترنّم جانترنّم جان، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

ترنّم نامه

پایان سه ماهگی ترنم جون

1392/1/26 22:41
نویسنده : باباي ترنّم
426 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دردانه مامان

عشق کوچولوی من الهی که من فدای تو بشم. عسلکم امروز سه ماهگیت تموم شد و وارد چهارمین ماه زندگیت میشی.به همین زودی سه ماه گذشت. سه ماه خیلی قشنگ که با تو بودیم و روزهای قشنگی را از بودن با تو تجربه کردیم.سه ماهگیت مبارک عزیز دل مامان.

دختر نازم طبق قرارمون می خواستیم واست جشن تولد کوچولوی سه نفری بگیریم ولی به خاطر شهادت حضرت زهرا (س) و احترام به بانوی دو عالم خانم فاطمه زهرا (س) به جای جشن و شادمانی رفتیم با دخترم امامزاده سید مظفر و زیارت کردیم و با دخترم نشستیم و دعا خوندیم. بعدش هم از فروشگاه بوستان انتظار واسه کادوی تولد سه ماهگی دخترم پنج تا کتاب از  سری کتابهای زندگی چهارده معصوم  واست خریدیم.الهی که من قربون تو دختر کوچولوی خودم بشم که حسابی با کارهات دل من و بابایی رو بردی.دوستت داریم عزیز دل.

کادوی تولد سه ماهگی ترنم جون مامان

کادو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ترنّم نامه می باشد