ترنّم جانترنّم جان، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره

ترنّم نامه

این کارها چیه آخه ؟؟؟!!!

1392/4/12 19:11
نویسنده : باباي ترنّم
333 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بانوی کوچولو خونه

دختر عزیزم الهی که من فدای تو و شیرین کاریها و کارهای خوب و کارهای بدت و همه و همه بشم. الهــــــــــــــــــــی.

نفس کوچولوی مامان ، بعضی وقتها یک کارهایی می کنی که علی رغم بد بودنشون و اینکه دوست ندارم انجام بدی کلی هم می خندم و کیف می کنم به قد و بالات.

جدیداً با آب دهنت بازی می کنی و صدا های عجیب و غریب در میاری. و حالا چند روزه که زبونت رو هم بیرون میاری و آب دهانت رو می پاشی بیرون. نمی دونم چرا کلی هم از این کار خودت لذت می بری.؟؟؟؟!!!!

در حدی این کار رو دوست داری که به محض بیدار شدن از خواب هم شروع می کنی به انجامش و هر چی هم من و بابا می گیم " این کار بد و نباید انجام بدی و ...." به خرجت نمی ره.

البته می دونیم که هنوز بچه ای و نمی فهمی ما داریم چی می گیم و توی دنیای خودتی ولی به هر حال کار خوبی نیست.

 

این هم از این کار بدت......

 

دیروز که داشتی بازی می کردی با خودت صد بار تکرار کردی این کار رو.

 

ترنم1

 

نیم ساعت نشستم و سر مبارک خودم رو خالی کردم و واست حرف زدم که " مامانی این کار زشتیه.یک دختر خوب این کار رو انجام نمی ده و الی بی نهایت...."

نتیجه اش شده این قیافه ات.......

 

ترنم2

 

حالا نمی دونم داری به من می گی " ولش کن مامان ، دوست دارم" یا داری فکر می کنی...؟؟؟

دوستـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــت دارم دختر عزیزم.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

فرشته مامان محمدرضا
13 تیر 92 5:59
محبوبه جون واقعا این وروجک ها باهم تله پاتی دارن باور میکنی محمد ماهم چندروزه این کار زشت رو یاد گرفته و چنان با اشتیاق انجامش میده که بیا و ببین اتفاقا منم میخواستم عکسهای محمدرو در حال انجام شیرین کاری جدیدش بذارم. راستی ترنم جون خیلی بانمک زبونشو نشون داده طوری که الان میخوام درسته قورتش بدم. خیلییییی دوستت دارم خانوم کوچولو


آره ترنم هم خیلی اشتیاق داره واسه این کار.
ولی همه حرکاتشون چه بد و چه خوب شیرینه.
بذار عکس های شیرین کاریهای اون چشم درشت خوشکل خاله رو. بوس واسه محمد رضا جون.
بهار مامان ائلمان
13 تیر 92 10:14
اوه اوه تازه داره کارای باحال یاد میگیر ی .
محبوبه جان تو از اون مامانهای هستی که حتما باید کتاب دائرةالمعارف بی نزاکتی یا چگونه کفر مامانها رو در بیاریم رو مطالعه کنی فکر کنم خیلی بهت کمک کنمه این جور که ترنم داره پیش میره اساس میزاردت سر کار توی عکس پایینی کاملا از چشاش معلومه در فکر حرکت بعدیشه از من به تو نصیحت.


آره به نظرم راهی بسی نا هموار در پیش روست برای تربیت این فسقلی
مامان ائلمان
13 تیر 92 10:17
وای یادم رفت .دخمر خوشمل خاله اون زبون فندقیتو ببر تو دلم برات غش رفت . تربچه ناز من چقدرشما شیطونی .
مامانش برا این دختر سیاه زشتت یک عالمه اسفند دود کن


چشم. زشت هم خودتیییییییییییییییییییییییییی
الهام مامان علیرضا
13 تیر 92 12:34
من فکر می کنم داره به علیرضا فکر می کنه

محبوبه جون بذار دخترمون راحت باشه
به هر کسی دلش میخواد فکر کنه !!!
چرا همش اصرار داری به شما و باباش فکر کنه؟؟؟
از همین الان میخوای روی دخترت نظارت داشته باشی!
هنوز زوده عزیزم
بذار به هر کی دلش میخواد فکر کنه دیگه!؟



حداقل خیالم راحته که برای بچه های این دوره زمونه نظارت معنی نمی ده. خیالت راحت الهام جون ....
من کاری باهاش ندارم. فکر کنه به هر کس و هر چی که می خواهد....
بهار
13 تیر 92 16:08
بیا تو هم که دچار سوئتفاهم شدی خوبه این جمله مال هم ولایتی های خودمونه .برای جلو گیری از چشم زدن به بچه های ناز میگن سیاه زشت.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ترنّم نامه می باشد